Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 25

Tråd: Auto oversatt sider vs google innhold retningslinjer

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default Auto oversatt sider vs google innhold retningslinjer

---
    ADMINISTRATOR NOTE: dette innlegget inneholder uriktig informasjon om Google uttalelse for automatisk oversatt innhold. Også uttalelsen ikke gjelder vBET. Vennligst se her for mer informasjon: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Dessverre var jeg på ferie da meldingen ble opprettet og mye feil informasjon ble inkludert i denne tråden - dette er grunnen til korreksjonen er inkludert her.
    ---

Hallo

Jeg ville bare fortelle deg at Matt Cutts sa at auto oversette websider faller innenfor deres "auto generert innhold" retningslinjer som er straffet fordi Google Panda oppdateringen.

Så akkurat som en advarsel vil du kanskje revurdere å summere alle oversatt sidene i din sitemap.

Faktisk vil du kanskje vurdere å blokkere google fra notering auto oversatt språk i det hele tatt via robots.txt.

Her er videoen: YouTube - Hvordan skal jeg håndtere lokalisert innhold?

Hilsen

StarBuG
    Sist endret av vBET; 07-04-1114:54.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Oops ... synes ganske klart at Google ikke liker hva Vbet gjør da. Hvorfor Google likevel indeksere automatisk oversatt sider skjønt? Gir ikke mening.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

For når det besøker sider som ikke vet at de er automatisk oversatt.
    De er lagret i databasen og er ikke servert via deres api til crawler deres.

Det er helt greit hva vBET betyr imidlertid ikke i den forstand folk flest prøver å bruke det.

Det er en oversettelse funksjon som hjelper folk snakker forskjellige språk for å forstå innholdet.
    Men det er ikke en måte å multiplisere din side innhold.
    Hvis du bruker det på den måten Google vil se dette som lav kvalitet "auto generert innhold" og straffe ditt nettsted for det før eller senere.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Thanks.

Kamil,

Kan jeg bare bekrefte vennligst at hvis jeg ønsker å holde Vbet kjører på forumet mitt, men ikke ønsker Google å se den automatisk oversatte sidene som jeg trenger bare å gjøre følgende:

1. Enter 'Disallow: / forum / xx /'Inn robots.txt der xx betegner fremmedspråk (e) i bruk på forumet mitt

2. Omvendt trinnene i dette innlegget for sitemap integrering: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re-generere og sende sitemap.
    Sist endret av norku; 31-03-1110:42.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Ja. hvis du ikke tillate dine sider for google roboter - du vil ha sidene dine ikke er indeksert av Google.
    selvfølgelig hvis du reversere alle endringer fra sidekart - samme - siden ikke indeksert.

selvfølgelig allerede har du sidene indeksert av Google du at du trenger å laste nye sitemap.
    Lagt inn av Michał Podbielski:
    Du trenger ikke å blokkere oversatt innhold, se:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
    Sist endret av vBET; 07-04-1114:49.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Takk Kamil. Jeg tror det er en virkelig skam at Google ikke liker innhold som genereres på denne måten. Jeg synes de bør gjøre et unntak for fora fordi Vbet er en fantastisk idé, og selv i den korte tiden jeg hadde det fullt fungerende så jeg en forbedring i statistikken min. Alt er ikke tapt selv om selvsagt fordi de virkelig smarte delen av Vbet - som fremmedspråk høyttalere kan delta på et forum på deres eget språk - er selvsagt fortsatt er der.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

HRM er google slutt kommer til å bare slippe dem oversatt sider? Hvis det skjer Jeg lurer på om det vil påvirke rangeringen av morsmålet sider?

Medlem
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    HRM er google slutt kommer til å bare slippe dem oversatt sider? Hvis det skjer Jeg lurer på om det vil påvirke rangeringen av morsmålet sider?
    Google ser ut til å ha fjernet VBET sider nå: se diskusjonen på bloggen min.

Jeg personlig tror ikke at disse sidene er spammy, de har et legitimt formål ...
    Lost in Translation: Google Algo Update 06-04-2010 | SEO Blogg fra SEOforums.org

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av StarBuG View Post
    Hallo

Jeg ville bare fortelle deg at Matt Cutts sa at auto oversette websider faller innenfor deres "auto generert innhold" retningslinjer som er straffet fordi Google Panda oppdateringen.

...

Her er videoen: YouTube - Hvordan skal jeg håndtere lokalisert innhold?

Det er IKKE sant. Vennligst se videoen igjen. Han sa at det KAN gjelder automatisk generert innhold retningslinjer og da han forteller om galt inntrykk når siden er helt ikke er lesbare for mennesker. Så egentlig Google roboter er ikke i stand til å vurdere slike sider som automatisk generert innhold, og dette kan bare gjøres av mennesker og bare hvis oversettelse er enda ikke uke, men er totalt krasjet, fordi det å ha oversatt sidene er i seg selv svært godt hva som er beskrevet i filmen på kontekst hvordan URL-er bør se da.

Også jeg ønsker å stille alle våre brukere, at det sa Matt Cutts om automatiske oversettelser som KAN faller Googles automatisk generert innhold retningslinjene er IKKE RELEVANT for å vBET. Det er fordi:
    1. Matt sier klart at han snakker om enkel oversettelse av hele innholdet, og vBET ikke oversetter hele innholdet - det sparer brukernavn og andre områder hvis det er merket som ikke for oversettelse for vBET.
    2. vBET handler ikke om automatisk oversettelse, men om støtte flerspråklig samfunn, der alle kan skrive på sitt eget språk i samme tråd. Så igjen er det ikke bare enkel oversettelse av hele siden, og det er ikke om automatisk oversettelse, men om flerspråklig samfunn.
    3. Oversettelser selv er laget av Google selv som har svært god kvalitet og som Matt klart sagt slike oversettelser kan behandles som automatisk generert innhold bare hvis de er virkelig ikke lesbar.

Så håper føler brukerne våre bedre nå For å unngå dårlige følelser og skremmer de som ikke leser hele emner bare overskrifter jeg vil endre tittelen på dette emnet. Med full respekt til forfatteren - vi gjør dette bare for å unngå misforståelser, fordi temaet forutsetter noe veldig ille som vi tror er ikke sant. Håper det er OK for forfatteren

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av norku View Post
    Thanks.

Kamil,

Kan jeg bare bekrefte vennligst at hvis jeg ønsker å holde Vbet kjører på forumet mitt, men ikke ønsker Google å se den automatisk oversatte sidene som jeg trenger bare å gjøre følgende:

1. Enter 'Disallow: / forum / xx /'Inn robots.txt der xx betegner fremmedspråk (e) i bruk på forumet mitt

2. Omvendt trinnene i dette innlegget for sitemap integrering: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

3. Re-generere og sende sitemap.
    Du trenger IKKE å blokkere noen av oversatt innhold! Vennligst se filmen igjen - hele denne filmen handler om hvordan å nevne URL-er når du har oversatt innhold, ha så oversatt innholdet er helt greit for Google!

Notatet om automatisk oversatt innhold gjelder ikke vBET og også StarBuG skrive falsk informasjon at det anses som innhold duplisering hva som ikke er sant (det kan være, ikke "det er", og dette kan ikke gjelde vBET) - se mitt forrige innlegg.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •