Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Google mener nye nettadresser er for et annet område

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Default Google mener nye nettadresser er for et annet område

Hei,

Jeg fikk denne fra Google i dag:

URL-er ikke fulgt
    Da vi testet et utvalg av nettadressene fra nettstedkartet, fant vi at enkelte webadresser viderekobler til andre steder. Vi anbefaler at din Sitemap inneholde nettadresser som peker til den endelige destinasjonen (viderekoblingsmålet) i stedet for å omdirigere til en annen URL

Google ga følgende som et eksempel:
    PHP Code:
    HTTP Error301.   http://www.xxx.com/forum/ru/f64/xxxx-804/ 
    Hva må jeg gjøre?
    Sist endret av norku; 23-03-1109:44.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

dette er ikke noe galt, hvorfor?
    Lenker i sitemap ikke bør oversettes.
    Dette er bra - Dette er hvordan det skal fungere. Hvorfor? Ytelse.
    I dette øyeblikket generasjonen av 52 ganger mer linker for tråder kan konsumere mye tid for store fora. Oversettelse av alle disse i samme tid kunne gjort det veldig, veldig tidkrevende og generere masse forespørsler til databasen.

Og dette er bra for google - som du ser, har du en 301-viderekobling til siden med oversatte url (HTTP Feil: 301).

Google foretrekker at lenkene ble oversatt, men det plager ikke dem i det hele tatt.

Mer her: vBET Integrasjon med andre plugins - vBulletin Enterprise Oversetter (vBET)

Dette melding fra google er for din informasjon. De tror at du sannsynligvis har en dårlig lenker i sitemap, tror de som ikke er bra for deg og du ikke vet noe om det,
    men du vet - dette koblinger blir omdirigert (med 301) i god form og dette er bra for google og veldig bra for din side (ytelse).

vBET ikke støtter oversettelse av url i sitemap.

Dessuten kan du ikke integrere vBET med sitemap - Du vil ha i sitemaps bare lenker av originale tråder. Google gjennomgå lenker oversatt selv (men det vil ta lengre tid) og du vil ha oversatt urls

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Hei,

Jeg klager ikke Mitt innlegg har mer å gjøre med min manglende kunnskap enn noe annet. Min forumet fungerer perfekt (takk til deg), og hvis, som du sier, meldingen fra Google er for informasjonen min i motsetning til å være en advarsel så det er kult.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hvis du vil ha flere spørsmål. Jeg vil hjelpe deg

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Thanks Kamil

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar