Jeg har brukt vbet siden 2.X gren, og har vært oppgradering underveis. Jeg bare oppgradert til 3.2.2.
nå, når jeg klikker på flaggene, merker jeg URLen endres også. Men noen ganger siden lastes på riktig måte, men andre ganger, jeg bare få en hvit side som sier "page not found". min side er informedtrades.com. Jeg har vBSEO installert i tillegg.
Jeg så noen mennesker rapportering lignende erfaringer, men jeg fikk ikke se noen snakke om det forekommer bare noen av tid, heller ikke jeg ser folk som bare hadde et problem etter at denne siste oppgraderingen. beklager hvis dette allerede var behandlet og jeg savnet det.
Jeg har brukt vbet siden 2.X gren, og har vært oppgradering underveis. Jeg bare oppgradert til 3.2.2.
nå, når jeg klikker på flaggene, merker jeg URLen endres også. Men noen ganger siden lastes på riktig måte, men andre ganger, jeg bare få en hvit side som sier "page not found". min side er informedtrades.com. Jeg har vBSEO installert i tillegg.
Jeg så noen mennesker rapportering lignende erfaringer, men jeg fikk ikke se noen snakke om det forekommer bare noen av tid, heller ikke jeg ser folk som bare hadde et problem etter at denne siste oppgraderingen. beklager hvis dette allerede var behandlet og jeg savnet det.
Jeg gikk tilbake til vbet 312, som fungerer fint. så er problemet relatert til noen forskjell mellom 312 og 322. også, når jeg gikk tilbake til 312, var det første jeg gjorde et produkt overskrive. problemet fremdeles vedvarte. Deretter, når jeg lastet filene til 312, som syntes å løse problemet. så, kanskje problemet er relatert til en fil redigere laget mellom 312 og 322.
også verdt å merke seg er at jeg har vbblogs installert. dette var ikke påvirket i det hele tatt; URL-adresser i blogger ikke ble skrevet i utenlandske tegn. verken i 322, og heller ikke i 312.
Jeg vil veldig gjerne dra nytte av de nye funksjonene i 322. er der allikevel jeg kan gjøre det i lys av situasjonen?
takk
simit
Lagt til: og selvfølgelig jeg har den nyeste versjonen av vbseo installert.
Men IKKE endre det manuelt. Slike mønster er på mange steder i vBSEO konfigurasjon. Vennligst PM meg tilgang detaljer til vBSEO CP og jeg vil finne ut hvilken konfigurasjon parameter er ansvarlig for dette.
Dette gjøres ved vBSEO - vBET gjør ikke gjort slike erstatninger. Du må konfigurere riktig vBSEO. Du kan ha mulighet til å holde ikke Espagnol tegn ans også konfigurere manuelt i FORUM_DIR / inclues / config_vbseo.php parameter $ Vbseo_custom_char_replacement. Takket være at du vil kunne arbeide med oversatte URL-tallet og beholde ditt eksisterende URL for morsmål som de der.
Dette er nettadressen hvor polske bokstaver (som śąęć) ble endret takk til $ Vbseo_custom_char_replacement og det holder fremdeles alle andre ikke engelske bokstaver. Dette er samme linken for japansk: