Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Sporadiske problemer med URL Conversion

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default Sporadiske problemer med URL Conversion

Hei,

Jeg har brukt vbet siden 2.X gren, og har vært oppgradering underveis. Jeg bare oppgradert til 3.2.2.

nå, når jeg klikker på flaggene, merker jeg URLen endres også. Men noen ganger siden lastes på riktig måte, men andre ganger, jeg bare få en hvit side som sier "page not found". min side er informedtrades.com. Jeg har vBSEO installert i tillegg.

Jeg så noen mennesker rapportering lignende erfaringer, men jeg fikk ikke se noen snakke om det forekommer bare noen av tid, heller ikke jeg ser folk som bare hadde et problem etter at denne siste oppgraderingen. beklager hvis dette allerede var behandlet og jeg savnet det.

noen ideer om hvordan å fikse problemet?

takk
    simit

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei. Jeg tror jeg fant mønsteret. På forumet til linker som har spesialtegn hevdes å være ikke funnet. Jeg vet ikke hvorfor ennå.

Vi er ikke i stand til å gjengi det på våre servere (som du kan se her det fungerer bra) så kan du PM meg tilgang detaljer til Admin CP og FTP.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Quote Opprinnelig skrevet av simit patel View Post
    Hei,

Jeg har brukt vbet siden 2.X gren, og har vært oppgradering underveis. Jeg bare oppgradert til 3.2.2.

nå, når jeg klikker på flaggene, merker jeg URLen endres også. Men noen ganger siden lastes på riktig måte, men andre ganger, jeg bare få en hvit side som sier "page not found". min side er informedtrades.com. Jeg har vBSEO installert i tillegg.

Jeg så noen mennesker rapportering lignende erfaringer, men jeg fikk ikke se noen snakke om det forekommer bare noen av tid, heller ikke jeg ser folk som bare hadde et problem etter at denne siste oppgraderingen. beklager hvis dette allerede var behandlet og jeg savnet det.

noen ideer om hvordan å fikse problemet?

takk
    simit
    Text automatically translated from: Spanish to: Norwegian
    Translated text
    Hei,

Jeg har også skjedd en gang, men hvis du har lastet inn siden igjen og gjør det godt.

Sannheten som er sjelden, hilsener.
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Sannheten er at det ikke betyr noe så er det sjelden - det bør ikke skje i det hele tatt og vi vil gjøre vårt beste for at det fungerer hele tiden

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg gikk tilbake til vbet 312, som fungerer fint. så er problemet relatert til noen forskjell mellom 312 og 322. også, når jeg gikk tilbake til 312, var det første jeg gjorde et produkt overskrive. problemet fremdeles vedvarte. Deretter, når jeg lastet filene til 312, som syntes å løse problemet. så, kanskje problemet er relatert til en fil redigere laget mellom 312 og 322.

også verdt å merke seg er at jeg har vbblogs installert. dette var ikke påvirket i det hele tatt; URL-adresser i blogger ikke ble skrevet i utenlandske tegn. verken i 322, og heller ikke i 312.

Jeg vil veldig gjerne dra nytte av de nye funksjonene i 322. er der allikevel jeg kan gjøre det i lys av situasjonen?

takk
    simit

Lagt til: og selvfølgelig jeg har den nyeste versjonen av vbseo installert.

Ble medlem
    Oktober 2009

Det er ikke beste ideen til laget installerer når støtten er om bord din ...

Også jeg finner ut at dette er et problem med vBSEO konfigurasjon. Mønstrene som du har for tråden vil ikke tillate for utenlandske skilt:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',
    det skal være noe sånt som dette:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',
    Men IKKE endre det manuelt. Slike mønster er på mange steder i vBSEO konfigurasjon. Vennligst PM meg tilgang detaljer til vBSEO CP og jeg vil finne ut hvilken konfigurasjon parameter er ansvarlig for dette.

Ble medlem
    Oktober 2009

Årsaken er galt vBSEO konfigurasjon.

Sett valget "Erstatt ikke-engelske tegn i URL?" til "Hold ikke-engelske tegn i URLer".

Dette mystisk vis forsvinner fra vår integrasjon manual. Sorry for problemer bare sett parameter og det vil være fint

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Årsaken er galt vBSEO konfigurasjon.

Sett valget "Erstatt ikke-engelske tegn i URL?" til "Hold ikke-engelske tegn i URLer".

Dette mystisk vis forsvinner fra vår integrasjon manual. Sorry for problemer bare sett parameter og det vil være fint
    Translated text
    For spansk det er et problem med bokstavene
    Original text
    DENNE BOKSTAVER N, O, I, etc etc (Oversett Flytt til N, O, jeg .
    Translated text

Å ha på "ikke-engelske tegn erstatte" erstatter det vBSEO bokstaven N, eller jeg i nettadressen. For SEO dette er veldig bra.

Med "Hold Non-Español tegn i URLer" tegn er erstattet av ~. Noe som påvirker i stor grad SEO.

Hvorfor vBET fremtidige revisjoner vil bli "løst" eller teknisk umulig?.

Takk.
    Original text
    Sist endret av jorgejgm; 26-11-0917:32.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av jorgejgm View Post
    Translated text

Å ha på "ikke-engelske tegn erstatte" erstatter det vBSEO bokstaven N, eller jeg i nettadressen. For SEO dette er veldig bra.

Med "Hold Non-Español tegn i URLer" tegn er erstattet av ~. Noe som påvirker i stor grad SEO.

Hvorfor vBET fremtidige revisjoner vil bli "løst" eller teknisk umulig?.

Takk.
    Original text
    Dette gjøres ved vBSEO - vBET gjør ikke gjort slike erstatninger. Du må konfigurere riktig vBSEO. Du kan ha mulighet til å holde ikke Espagnol tegn ans også konfigurere manuelt i FORUM_DIR / inclues / config_vbseo.php parameter $ Vbseo_custom_char_replacement. Takket være at du vil kunne arbeide med oversatte URL-tallet og beholde ditt eksisterende URL for morsmål som de der.

Se her:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html
    Dette er nettadressen hvor polske bokstaver (som śąęć) ble endret takk til $ Vbseo_custom_char_replacement og det holder fremdeles alle andre ikke engelske bokstaver. Dette er samme linken for japansk:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html
    Også dette er godt eksempel på hvorfor du bør holde ikke engelsk / Espagnol tegn - noen språk har noly ikke engelsk / Espagnol tegn.

Dette er eksempel hvordan du kan sette $ Vbseo_custom_char_replacement verdi (for polske bokstaver):
    PHP Code:
        $vbseo_custom_char_replacement = array(
    'ˇ' => 'A',
    '¦' => 'S',
    '¬' => 'Z',
    '±' => 'a',
    '¶' => 's',
    'Ľ' => 'z',
    'ą' => 'a',
    'ę' => 'e',
    'ć' => 'c',
    'ż' => 'z',
    'ś' => 's',
    'ź' => 'z',
    'ó' => 'o',
    'ł' => 'l',
    'ń' => 'n',
    'Ą' => 'A',
    'Ę' => 'E',
    'Ć' => 'C',
    'Ż' => 'Z',
    'Ś' => 'S',
    'Ź' => 'Z',
    'Ó' => 'O',
    'Ł' => 'L',
    'Ń' => 'N'
    ); 

Jeg håper dette vil hjelpe i tilfelle noen andre spørsmål bare spør - er vi her for å hjelpe deg
    Sist endret av vBET; 26-11-0920:16.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Translated text
    Tusen takk igjen, fungerer perfekt.

Takk.
    Original text

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder