Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Minne saker

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Default Minne saker

Jeg får følgende feil når klikke på vBSEO "Likes mottatt" og "Likes Gitt 'knappene på brukerprofilen siden:

PHP Code:
    Fatal errorAllowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862

Fatal error
    Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458 
    Som jeg sier, dette begynte å skje etter installasjon Vbet men jeg tror jeg kommer til å trenge litt coaching her fordi tallene ikke passer symptomene.

Minne info:

Fra phpinfo: memory_limit Local - 128M Master - 128M

Fra php.ini:
    PHP Code:
    Suhosin Settings.

suhosin.post.max_vars 2048

suhosin
    .request.max_vars 2048

suhosin
    .cookie.encrypt Off

suhosin
    .memory_limit 32M

suhosin
    .session.encrypt Off 
    VBulletin: PHP Memory Limit 32M

Server Minne i bruk for øyeblikket: 25,00% (262 136 av 1.048.576)

Feilmeldingene er noe som tyder på at jeg trenger å øke minnet, men jeg ser ingen andre symptomer på utilstrekkelig minne mens du bruker forumet og jeg har hatt noen rapporter fra mine medlemmer. Jeg antar imidlertid at de vil også få se den "Likes" fatal feil.

Har kommet dere over eventuelle problemer som dette mens du bruker Vbet? Jeg ville være takknemlig for eventuelle tips om hva du skal prøve.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hello,
    Ok jeg skal teste det på min test forumet. Du kan bare prøve, at vBET gjør dette problemet - bare deaktivere vBET og prøve å gjøre det igjen - Hvis problemet stil eksisterer og vBET er deaktivert - dette er ikke vBET problemet. Hvis problemet vil forsvinne - dette er vBET problemet og vi vil fikse det.

Dernest - kan du øke grensen for memory_limit i php.ini til 64 MB og starte din server. (Vennligst nettopp har lest om dette problemet på google).
    med vBET har du 52 mer innhold og 52 flere brukere på forumet (hvis du har alle språk aktivert) - kostnaden for server hukommelse. Vi er fortsatt redskapen for å gjøre vBET mer effektiv (ny Slipp veldig snart).
    Her har du en liste over hinst:http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Thanks
    Sist endret av kamilkurczak; 15-03-1118:41.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Jeg vil vente å høre hva du oppdage på testområde før jeg opp minnet innstilling i php.ini.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Jeg redigerte mitt php.ini og økte minnet grense for 64M og deretter restartet Apache men vBulletin synes å være å ignorere den innstillingen og er fortsatt klager over at lite minne finnes (samme feil som jeg postet i post 1).
    Sist endret av norku; 16-03-1100:22.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Hei,

Var du i stand til å gjenta feilen? Jeg kan ikke forstå hvorfor VBulletin AdminCP viser en 32M minne grense når php.ini har 64M.

Ble medlem
    Mai 2010

nei, jeg kan ikke gjengi det på min test forumet (Jeg klikket på liker knapper på brukerens side).
    Har du starte din server etter endring i php.ini?
    Vennligst be om at din host-leverandøren

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Ja, restartet jeg Apache etter endring php.ini, men det hadde ingen effekt. Veldig merkelig. Jeg sjekket min generelle minnebruk, og det var godt under 32M uansett så veldig merkelig at jeg får disse minne feil. Jeg har bedt min vert å se nærmere på dette.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Løst. Jeg hadde en ufullstendig php.ini i roten. Alt fungerer nå.

Ble medlem
    Mai 2010

ok for denne bekreftelsen løst

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •