Jeg får følgende feil når klikke på vBSEO "Likes mottatt" og "Likes Gitt 'knappene på brukerprofilen siden:
PHP Code:
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458
Som jeg sier, dette begynte å skje etter installasjon Vbet men jeg tror jeg kommer til å trenge litt coaching her fordi tallene ikke passer symptomene.
Minne info:
Fra phpinfo: memory_limit Local - 128M Master - 128M
Fra php.ini:
PHP Code:
; Suhosin Settings.
suhosin.post.max_vars = 2048
suhosin.request.max_vars = 2048
suhosin.cookie.encrypt = Off
suhosin.memory_limit = 32M
suhosin.session.encrypt = Off
VBulletin: PHP Memory Limit 32M
Server Minne i bruk for øyeblikket: 25,00% (262 136 av 1.048.576)
Feilmeldingene er noe som tyder på at jeg trenger å øke minnet, men jeg ser ingen andre symptomer på utilstrekkelig minne mens du bruker forumet og jeg har hatt noen rapporter fra mine medlemmer. Jeg antar imidlertid at de vil også få se den "Likes" fatal feil.
Har kommet dere over eventuelle problemer som dette mens du bruker Vbet? Jeg ville være takknemlig for eventuelle tips om hva du skal prøve.