fremdeles har et problem med dette - noen?
fremdeles har et problem med dette - noen?
Jeg ville virkelig sette pris på et svar på denne
hei, jeg trenger å spørre Michał om dette temaet fordi jeg har ingen ideer ennå.
noen ideer ennå?
hello,
Vennligst gjør en veldig lang innlegg på fremmedspråket og sjekk at det fortsatt ikke fungerer (oversettelse).
url fra innlegget ditt er ikke fungerer nå, så jeg kan sjekke det nå igjen.
Google er kanskje ikke alltid oppdaget språket for å få kort melding (kanskje stavefeil) så må du sjekke at meldingen er mellom [B] [lang = [/ B] tagger. (Dette tags legger i newpost_process krok)
så, prøv å teste den for lang melding i fremmedspråk.
HTC blir filtrert av dette forumet - full url er
http://cellphoneforums.net/h tc/t327487-tono-de-llamada.html (uten mellomrom)
vennligst svar meg - whitch alternativet du har setted i admincp-> vBET-> google-> Google Language Detection.
skrive her en Google Language Detection Confidence verdi
Dette er satt til "Klarer alltid bruker"
Jeg er ganske sikker på at dette ikke er problemet, men - det har direkte å gjøre med utførelsen rekkefølgen av vBulletin API plugin som brukes for den nye mobile applikasjoner forstyrrer plugin som setter lang koder i et innlegg.
Klarer alltid bruker Dette alternativet er basert på innstillingene til brukeren som er å skrive en melding. Så google kan gjenkjenne meldingen språk ved brukerinnstillinger. Dersom brukeren har språket hans ikke satt - google kan ikke oversette det.
Dersom brukeren vil gjøre en melding på annet språk som i admincp hans - google fortsatt ikke kan oversette det.
Dette alternativet er for Optimaliseringer og hvis dette alternativet er aktivert - språk-koder ikke vil bli lagt til.
Vennligst gå til din admincp-> vBET-> google og
1. satt Google Language Detection til Trust Google når resultatet er tilliten verdig
2. satt Google Language Detection Confidence til 0,1
3. test det! (Lage en ny melding)
Skulle fungerer bra.
VIKTIG - Du trenger å pakke gamle innlegg i lang tagger for hånd.