Hei,
Min tegnsett: ISO-8859-1
Jeg har sendt en PM til deg inneholder en link til et innlegg som viser problemet.
Hei,
Min tegnsett: ISO-8859-1
Jeg har sendt en PM til deg inneholder en link til et innlegg som viser problemet.
Sist endret av norku; 11-03-11 på 12:31.
du har rett. Dette er en koding bug. Jeg kan gjengi det på min test forumet.
Dette er laget kun når noen få innlegg fra oversatte side.
(Husk - hvis du ønsker å poste i fransk - bør du ha i din usercp fransk språk sett.
Jeg prøvde å fikse denne feilen fra i går - i generelt om ikke utf forumet vBulletin har et problem med koding tegn med ASCII-kode i henhold 256.
Jeg laget en ny tråd i bug avsnittet om vBulletin forumet, og jeg vil prøve å finne en løsning av denne feilen.
På generelt hvis du har gjort innlegg i fransk (og har i usercp fransk språk) fra normal (ikke oversatt side) alt vil bli ok. Dette skjer bare når du prøver å legge fra oversatte side.
Ah, okay. Ja, kopierte jeg et avsnitt fra den franske Wiki og limt det.
Men da jeg valgte min forumet språk som tysk, og deretter postet i tysk, figurene fortsatt vise som html tall når jeg redigere det innlegget eller klikk på pilen i den oversatte innlegget ....?
ja du har rett. se til mine to innlegg - den fisrt en er laget av ikke oversatt side (engelsk) - no problem når du ønsker redigere det.
den andre er laget av oversatt (polish) side og her er et problem - bokstaver med ascii-kode i henhold 256 - feil koding - Jeg rapporterte denne feilen til vBulletin og jeg vil prøve å fikse det til.
Jeg jobber på det med vBulletin team:
Forum ASCII tegn saken
Nå har vi en helg. hvis det er ok for deg kan vi starte dette temaet etter helgen?
I løpet av helgen vil jeg jobbe med vBulletin team.
Sist endret av kamilkurczak; 11-03-11 på 13:25.
Ja, selvfølgelig
ja, kan du la det aktivt. Som du vet post på engelsk er oversatt gode
Jeg la merke til på min test forum på UTF-8 forumet dette problemet ikke eksisterer.
Vennligst sjekk i databasen hvordan meldinger blir holdt (du kan lime inn her et eksempel på russisk melding)
Sist endret av kamilkurczak; 11-03-11 på 13:31.
Jeg har en god informasjon.
Jeg fant en konflikt med vBSEO global_complete krok
Kan du sjekke det?
Sist endret av kamilkurczak; 11-03-11 på 13:54.
Hvordan sjekker jeg det?
admincp-> plugins og produktet -> Plugin Manager -> global_complete kroken av vBSEO -> deaktiver.
Men som jeg skrev -> ingen SEO linker hvis du deaktiverer den. Jeg trenger å sjekke vBSEO kode og integrere det.
Se deg etter helgen