OK, jeg har mine admincp mappe omdøpt til: Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD
(Også konfigurert innen config.php)
Når jeg goto: vBet Tools, Cache Cleaner
Jeg får følgende feilmelding:
Advarsel: require_once ([path] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i [path] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval () ' d code on line 9
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval ()' d code on line 9
Ser på feilen, er dette på grunn av en hardkodet / admincp / PATH
Hvis jeg endre navnet mitt admincp tilbake til "admincp" (samt reverting i config.php) og gå tilbake til vBet Tools, Cache Cleaner
Cache Cleaner viser nå er riktig.
Men når clearing database cache (har ikke testet gjest filer).
Selv om oppgaven synes å fullføre riktig og ikke klare faktisk bufferen som jeg sjekket databasen med phpmyadmin.
Jeg får følgende feilmelding:
Advarsel: Ulovlig offset skriver Isset eller tomt i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 106
Advarsel: Ulovlig offset skriver [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 108
Advarsel: Ulovlig offset skriver [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 113
Noen hjelp å løse disse problemene ville være mye verdsatt.
-
OPPDATERING:
Jeg også får Ulovlig Offset feilen på alle mine andre vBet Install-tallet, så dette må være en Bug.
Plus jeg også få den første feilen hvis jeg endre navn admincp på min andre vBet Installer er så dette må også være en Bug.