Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 21

Tråd: Mer bugs! Feil URL indeksert av goodle - veldig dårlig!

  1. #1
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

    Default Mer bugs! Feil URL indeksert av goodle - veldig dårlig!

    Nå vet jeg hvorfor jeg fjernet vbet før, så mange bugs!

    Google er indeksering rare webadresser, vbet_delayxx da klikket de goto riktig URL.

    Se:


  2. #2
    Pensjonert;)
    Ble medlem
    Januar 2011
    Innlegg
    41

    Default

    Kjære Snake,
    forsinkelsen er en matrise. I denne tabellen lagres lenker, og det viser for examle delay7x-19959 som betyr at 7x er antall matrise og 19959 tallet for tråden som er indeksert.
    Det er gjort fordi, er å sende deretter 1 oppgave å google så det er for ytelse.
    Indekser er endret etter gode oversette.
    Du har en feil sammenheng med google slik at de ikke blir oversatt. Så det ikke omskrive dette forsinkelser (arrays), fordi det var tomt.

    Vær klar cache, gjør nye sitemap, fordi linkene er gamle og google bør dem indeksere. Omadresseringer er gode, så google bør den indeksere.

    Dersom du har flere spørsmål, skriv her.
    Thanks

  3. #3
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

    Default

    Hvorfor Tøm buffer, hvis delayxx urls omdirigere til riktig urls?

    Problemet er det er en 302 redirect, ikke en 301, så Google vil aldri slippe disse delayxx urls fra indeksen.

  4. #4
    Pensjonert;)
    Ble medlem
    Januar 2011
    Innlegg
    41

    Default

    noen ganger tømme cache gir anwser.
    jeg vil sjekket det og skrive her når jeg fikk anwser

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Hallo.

    Jeg vil hjelpe til med denne tråden

    Som jeg skrev - jeg vil gi dere mer info senere og vi vil ta hånd om det.

  6. #6
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

    Default

    Sugest jeg at du re sjekker disse delayxx urls, de er 302 omdirigeringer!

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Så dette er grunnen til at disse lenkene er enda indeksert. Flott hint. Vi vil også sjekke ikke omdirigere slik er laget av vBSEO eller vBET og hvis ved vBSEO det er konfigurerbar (eller kan endres ved vår integrasjon kode). Dette er for å løse problemet med allerede indekserte sider.

    Likevel selvfølgelig må vi finne hvorfor vBET selv generert slike lenker i finalen html respons.
    Sist endret av vBET; 15-02-1118:21.

  8. #8
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

    Default

    ok, ser frem til fikse. takk

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Jeg bare ga svært spesifikke oppgaver om hva og hvordan du kan sjekke unggutt.

    Også det ville være svært nyttig hvis du kunne fortelle hvor slike koblinger ble generert? På dette tidspunktet hvis disse sidene er indeksert og omdirigere er 302 vi ikke kan engang sikker ikke generasjon bug fortsatt eksisterer i vBET, eller det er bare gamle feil som skjer ikke lenger, men du allerede har indeksert sidene. Så vennligst fortell Ser du noen side der slike URLer er synlige i nettleseren din under linker. Vennligst sjekk noen av dine tråder, forumer, arkiv, RSS kanskje. Rådfør har du noen mods som der spesielt integrert med vBET - kanskje det er problemet. Unggutt vil sjekke det på forumet ditt også (hvis det ikke vil være begrenset), fremdeles du vet at forumet godt, og kanskje du vet eller mistenker der slike URLer er generert.

  10. #10
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

    Default

    Im ikke sikker på hva jeg kan gjøre, kan du se google indeksering feilen her: site: www.computer-juice.com - Google Search

    Vis cache for å se siden koden!

    Også det er en 302 redirect til riktig URL, må det være 301, men bedre fikse ville være å ikke indeksere dårlig URLer tilsammen.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •