Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: Ulike språk tabeller holde krasjer i database?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Ulike språk tabeller holde krasjer i database?

Hei, virker det som om hver dag jeg har å reparere ett eller flere av språket bordene som de holder krasje, vanligvis medium og kort tabeller.

Mine opplysninger er som følger:
    PHP versjon 5.2.15
    Apache versjon 2.0.63
    MySQL versjon 5.0.91-community
    Perl-versjon 5.8.8
    Kernel versjon 2.6.18-194.26.1.el5xen
    VB 3.8.6 PL1

Jeg er på en helt ny "out of the box" server.

Noen ideer om hvordan å unngå dette?

Hilsen
    Simon

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Har du noen e-poster med MySQL error eller noen betingelser? Vennligst sette innholdet i denne e-post her, hvis du har

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jada, er infact en krasjet nå her er et veldig nylig en:
    Date: Mon, 31 januar 2011 10:32:46 0000 [10:32:46 GMT]
    Fra: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
    Til: webmaster@mysite.com
    Subject: vBulletin Database Error!

Database feil i vBulletin 3.8.6:

Ugyldig SQL:
    SELECT cache.originaltext som originaltext, cache.translated som oversatt fra vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af hjelp, vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af cache HVOR OG cache.serie = help.serie;

MySQL Feil: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_medium_af "er merket som krasjet og bør repareres
    Feil nummer: 145
    Forespørsel Dato: mandag, 31 januar 2011 @ 10:32:45
    Feil Dato: mandag, 31 januar 2011 @ 10:32:46
    Script: http://www.mysite.com/forumz/members...s-op-exit.html
    Referent:
    IP-adresse: 66.249.72.171
    Brukernavn: Uregistrert
    ClassName: vB_Database
    MySQL versjon:
    og her er en eldre en jeg holdt å vise deg:
    Date: Fri, 28 januar 2011 20:45:02 0000 [fredag 28. Januar 2011 20:45:02 GMT]
    Fra: webmaster@mysite.com <webmaster@mysite.com>
    Til: webmaster@mysite.com
    Subject: vBulletin Database Error!

Database feil i vBulletin 3.8.6:

Ugyldig SQL:
    SELECT cache.originaltext som originaltext, cache.translated som oversatt fra vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt hjelp, vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt cache HVOR help.originaltext = 'Home' AND cache.serie = help.serie;

MySQL Feil: Table '. / Xxxxx_xxForum / vb_vbenterprisetranslator_cache_short_pt "er merket som krasjet og bør repareres
    Feil nummer: 145
    Forespørsel Dato: Fredag 28 januar 2011 @ 20:45:01
    Feil Dato: Fredag 28 januar 2011 @ 20:45:02
    Script: http://www.mysite.com/forumz/members...ira-linha.html
    Referent: http://www.google.com.br/url?sa=t&so...iwnuel-9v0nPuw
    IP-adresse: 200.160.96.160
    Brukernavn: Uregistrert
    ClassName: vB_Database
    MySQL versjon:
    Som du kan se det er ikke én bestemt feil eller språk forårsaker problemet, men språket AF dukker opp ganske mye.

Ble medlem
    Mai 2010

crach problemet - Dette er en MySQL problem, ikke vBET problemet.
    Vennligst prøv å oppdatere MySQL til ny versjon eller nedgradere til en mer stabil versjon av MySQL (be om at din host-leverandøren).

Vi kan ikke gjøre noe med det fordi det er MySQL kode.
    Sannsynligvis, i ditt tilfelle, er MySQL mer følsomme for sin feilaktige handlingen av hyppig bruk av tabeller. Har du bruker cache for gjest? Hvis nei - vennligst aktivere dette alternativet. Dette vil resultere i færre spørringer til databasen, men ikke eliminere helt MySQL feilen. (Sannsynligvis vil du ha færre slike krasjer).

For det andre, prøv å optimalisere og reparere ALLE databasetabeller.

Of course, prøv å oppgradere eller nedgradere deg MySQL til den beste versjonen.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Vel, det første jeg tror at MySQL er den mest Stabel versjonen og ja jeg bruker gjest cache, hvis det var mysql som er et problem hvorfor er det bare språket tabeller som krasjer? Jeg har mange andre bord som er tilgjengelig per post eller side endres, men at de ikke krasjer.

Og jeg har optimalisert alle tabeller et par ganger!

Ble medlem
    Mai 2010

Vi er ikke i stand til å finne ut hvorfor bare tabellene har cache bug - det er et spørsmål til MySQL laget fordi, som nevnt tidligere er dette en feil mySQL og det betyr ikke at den andre tabellen er OK. For vår del har vi ikke noen flere forslag - Vennligst rapportere til teamet er ansvarlig for denne bug - til MySQL team.

Ethvert forsøk på å sammenligne de andre bordene til cache bordene ikke har noen mening - fordi dette ville være bare spekulasjoner, hvorfor bare her mysql krasjer tabeller. MySQL team er ansvarlig for MySQL-kode, så vennligst - be om at en MySQL team.

Kanskje problemet er her fordi bare i dette cache bordene du har mye av innholdet og i en annen tabeller ikke (som bare i forumet, på et annet fora våre klienter ikke). Kanskje fra cache tabeller data data er ofte fjernet og fra en annen ikke. Kanskje, men vi kan ikke sjekke det - bare forslag.

Det eneste vi kan si er at dette er en MySQL feil. Vær oppmerksom på at eventuelle endringer i vBET koden ikke vil eliminere dette problemet.

MySQL motoren er ansvarlig for å håndtere tabeller med SQL. Så du må finne en løsning i MySQL-kode. Spør om det MySQ støtte.

Thanks.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    Januar 2011

Ja Kamil har rett,
    problemet er fra mysql, så prøv å skrive til MySQL.

Etter min mening har du problem med cache, kan noe ikke skrive i MySQL fra cache.
    Prøv å oppgradere MYSQL til MySQL Database 5.5, kanskje oppgradering vil hjelpe.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av Youngster View Post
    Ja Kamil har rett,
    problemet er fra mysql, så prøv å skrive til MySQL.

Etter min mening har du problem med cache, kan noe ikke skrive i MySQL fra cache.
    Prøv å oppgradere MYSQL til MySQL Database 5.5, kanskje oppgradering vil hjelpe.
    Im glad for at du er i stand til å gjenta nøyaktig hva Kamil sa. Det er IKKE et problem med MySql problemet tabellen er nesten alltid af språk, kan du ikke si at det er fordi hvis inn-og utgang til mysql er svært hyppig det vil krasje!, Er innlegget mitt bord enorme, har det 718 000 innlegg og er tilgjengelig ved hver enkelt bruker av forumet, sikkert dette blir brukt mye oftere enn språket bordet, vil MySql klarer veldig godt med innlegget bordet så noe med mindre innspill lett bli taklet.

Ingen andre tabeller krasj, er det bare språket tabeller.

Ble medlem
    Mai 2010

Igjen, kan du spørre om dette problemet en MySQL team. Denne løsningen vil være raskere og bedre.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har hatt hosting teamet ser på databaseMySql produserer ingen andre feil, har de selv reparert, optimalisert og eksportert hele 5GB databasen deretter re-importert og fortsatt bare språket bord krasjet.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •