informasjon som sendes.
informasjon som sendes.
Thanks. Jeg vil begynne å jobbe på serveren din.
også kan du prøve å bruke en SEO linker (uten vBSEO).
bare gå til admincp-> vBET-> main og satt alternativ:
Oversettelse lenker typen til Lag URL-er i henhold til SEO lenke konsensus (dvs. '/ no / adresse')
Etter det bør du legge deg htaccess fil i fora mappe denne regler.
Code:#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links) #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
Hei,
Prøv det nå - bør fungerer nå. Kan du bekrefte det?
For det andre - dette problemet kan være spesifikke kun for denne testen forumet. På Main Forum dette skal fungerer perfekt.
ser fint nå.
takk.
vil flytte den til min leve forumet snart.
prøvde å bruke SEO, men jeg fikk en 404-feil:
Not Found
Den forespurte nettadressen / testvb / forums / pt / forum.php ble ikke funnet på denne serveren.
I tillegg ble en 404 Ikke funnet feil oppstod under forsøk på å bruke en ErrorDocument å behandle forespørselen.
bare setup i min leve forum, også har samme problem. hva som ble endret for å fikse det i min test forum?
Jeg har deaktivert den i min leve forum.
Sist endret av Schmike; 04-02-11 på 06:22.
jeg vil passerte det til Kamil, når Kamil blir vi vil tenke på det
Thanks
Hei,
Vennligst send til meg ved PM din admincp detaljer - Jeg vil aktivere denne vBET bare for meg og jeg vil fikse det for deg.
Så hvis du vil redigere den manuelt, må du:
1. åpne og lage en kopi av denne filen:
Forumet root / inlcudes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
2. i denne filen finne:
3. og erstatt med:PHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
4. lagrer filPHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
5. teste den
Men dette er ikke virkelige løsningen. Dette eliminerer enkelte funksjoner på nettstedet ditt. Dette problemet er spesifikt på forumet (jeg kan ikke gjengi det på min test forum), så jeg bare kan løse det på serveren (jeg trenger admincp detaljer også).
Hvis du vil, kan du bruke denne løsningen - det fungerer, men jeg ønsker å kontrollere en annen løsning på serveren din.
Vennligst bekreft det.
Thanks.
som fungerer for min bor forumet nå.
hvis du ønsker å teste ut noe annet vedtak, kan du gjøre det på testområdet. takk.