Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 24

Tråd: ikke kunne endre språk i forumet og tråd

Utestengt
    Ble medlem
    Januar 2011

Default ikke kunne endre språk i forumet og tråd

når jeg endre språket fra min default språk til et annet lanugage i et forum eller en tråd, er den siden ikke oversatt.

url er ikke riktig:

forumet:
    / Forums / forumdisplay.php? 29-Velkommen-til-PredatoryFishKeepers.com&language = de

tråden:
    / Forums / showthread.php? 2806-Hei-jeg-liker-a-utvalg-av-fisk&language = hi

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hvilken versjon av vBET bruker du? limer du inn her ditt forum url, og jeg vil sjekke det.
    Thanks.

Utestengt
    Ble medlem
    Januar 2011

Det er den versjonen for vBulletin 4.

url er her:
    http://www.predatoryfishkeepers.com/testvb/forums/
    Sist endret av kamilkurczak; 02-02-1110:09.

Ble medlem
    Mai 2010

hello,

Jeg var på nettstedet ditt, og jeg merker at det bare på ikke oversatt side du har denne forbindelser med:
    Code:
    &
    innsiden.
    Når du bruker for eksempel denne url:
    Code:
    http://www.predatoryfishkeepers.com/testvb/forums/showthread.php?2868-For-all-tough-dr%C3%B8ftelser-about&language=da
    du har en god lenker. Du kan teste det.

Så kan du hvis du bruker noen mods. Deaktivere alle mods en etter en og prøve å legge merke til den gode forbindelser (uten og inne).

Utestengt
    Ble medlem
    Januar 2011

dvs hva jeg merker også. men det var ingen andre mods installert når jeg testet. først nylig jeg aktiverte facebook funksjonen i vBulletin.

Ble medlem
    Mai 2010

hmm takk for bekreftelse. Jeg vil prøve å finne en løsning for deg .. Takk for tålmodigheten.

Utestengt
    Ble medlem
    Januar 2011

velkomne.

det bare skje når jeg endrer fra min standard språk som er engelsk. Jeg tror det er bare en savnet url koding siden "&" er egentlig "&". ikke sikker på hva begrepet for det i php.

Ble medlem
    Mai 2010

hello,
    Jeg kan ikke gjengi det på min test forum så send til meg (ved PM) Din FTP og admincp detaljer og jeg vil fikse det på serveren din.
    Thanks.

Utestengt
    Ble medlem
    Januar 2011

som er de filene du trenger? til slutt vil jeg nødt til å gjøre det på min bor forumet. Kanskje du kan fortelle meg hvilken fil og linjen for å endre stedet?

Ble medlem
    Mai 2010

Jeg vet ikke hvor problemet er nå. Jeg trenger lage en logger og sjekke det. Vil bli bedre hvis jeg vil gjøre det selv (raskere).

Jeg spurte deg om konflikten i previost post - du sa at ingen konflikt, så jeg må sjekke det på deg server.
    Sist endret av kamilkurczak; 02-02-1112:24.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •