Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 30

Tråd: Googles e Advarsel: Googlebot funnet et ekstremt høyt antall nettadresser på nettstedet ditt

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation Googles e Advarsel: Googlebot funnet et ekstremt høyt antall nettadresser på nettstedet ditt

Googles e Advarsel: Googlebot funnet et ekstremt høyt antall nettadresser på nettstedet ditt

Jeg har mottatt denne e-posten (advarsel) fra Googles Webmaster Tools

Merk at jeg ikke har vBSEO installert.

Jeg vil ha en løsning på dette problemet før google senker min side rang eller forbud meg helt, har min adsense inntektene allerede redusert med halvparten og Google Bots har bokstavelig talt angrepet mitt nettsted.

http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

Jeg har sendt e-posten til alle vBET admins i PM som bedt om, kan jeg ikke offentlig post e-posten som du bør vite, fordi det går mot Googles TOS med min Local Privacy Lover som det ville være en sikker forbud for min Google Adsense konto slik don ' t spørre.

Jeg trenger en umiddelbar løsning på dette problemet uten ytterligere forsinkelser, er det 3 dager at jeg har snakket om dette i linken over.

Hilsen

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg tror grunnen til at du aktiverer alle 52 språk
    Jeg føler at hvis vbe gjør språkene requst som ajax ved å klikke langages og tynn bringe aktivert lenker til andre språk kan hjelpe på dette

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg får den samme advarselen, og jeg har bare 12 språk aktivert

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av yahoooh View Post
    Jeg tror grunnen til at du aktiverer alle 52 språk
    Jeg føler at hvis vbe gjør språkene requst som ajax ved å klikke langages og tynn bringe aktivert lenker til andre språk kan hjelpe på dette
    Nei dette er ikke grunnen. Vår og mange andre fora har inkludert alle språk, og det er fint. Så du kan bruke så mange språk som du kan. Problemet er et annet sted og i dette øyeblikket vet vi 2 forskjellige årsaker til det.

EDITED:
    Nå vet vi mer grunner Så kan du åpne din egen tråd og gi oss din e-post fra Google
    Sist endret av vBET; 16-01-1121:43.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Jeg får den samme advarselen, og jeg har bare 12 språk aktivert
    Hi - vennligst opprett ny tråd om din isue med din epost. Du har forskjellige lniks og vi Kow to årsaker til dette problemet. For å hjelpe må vi vite din sak. Så må du åpne ny tråd om det og vi vil hjelpe deg

Ble medlem
    Oktober 2009

mario06 - Jeg er bare under sjekker koblingene. Jeg vil gi deg svaret på kort tid

Vær oppmerksom på at når vi beskrevet før - våre ansatte er tilgjengelig for å starte arbeidet med saken når nye krysset kommer i form av ny tråd om problemet. Ellers er vi ikke i stand til å administrere det og vi informere våre kunder om at han trenger å åpne sin egen ny tråd om problemet hans. Akkurat som du nettopp gjorde og nå er vi i stand til å hjelpe deg
    Sist endret av vBET; 16-01-1120:19.

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

En av grunnene (det vil være andre - fortsatt under etterforskning) av problemet var at du har lov til å indeksere slike sider som medlem sider. De er ikke relevante, og de fleste medlem sider er i 99% samme - bare forskjellig av medlemslandene brukernavn. Så når det ble i tillegg oversatt du har gjort 52 ganger flere slike sider som er nesten samme (samme sidene innhold etter oversettelse vil gi samme oversatt innhold). Vi offisielt anbefaler å blokkere irrelevante sider ved robot.txt - her finner du hvordan du gjør dette: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Vær oppmerksom på at dette vil gjøre disse sidene forsvinner skjemaet Google-indeksen og dette er bra for SEO siden Google vil se og indeksen kun relevante sider med relevant innhold.

Også som jeg ser du har gjort endringer siden Google generert denne e-posten, fordi som jeg ser du blokkerte medlem sider for gjestene. Dette løser også denne delen av problemet. Likevel hvis du ønsker gjest se medlem sider, men Google ikke indeksere den - bare bruke robots.txt for at

Jeg ser at det også lenker for arkiv og tråder - jeg skal analysere dette akkurat nå

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei igjen

Jeg tror jeg vet hva som kan være andre årsaker - som jeg ser på flagg linkene det er ingen kobling uten språk = i det hele tatt ... Fortell hva som er standard forumet språk - for dette språket koblingen bør være uten språk = fordi nå hver side du har duplisert for Google. Når for normal URL og andre gang med språk = YOUR_DEFAULT_LANGUAGE.

Også fortell gjorde du endret vår mal heter vbenterprisetranslator_flag? Vi trenger å vite er det vBET bug eller generert av kundens endring.

Grunnen til at jeg tror kan være også (kan ikke sjekke det nå, men vi har allerede TODO oppgave som vil tillate å sjekke det i fremtiden) at du bare hadde ryddet cache og det var problem med Google forbindelse - i så fall sider genererer uten innhold ( fordi oversettelsen ikke er innhentet), og bokstavelig talt innhold er lik for alle oversettelser. Men slike ting hvis skje er midlertidige og hvis du ikke er blokkert av Google de forsvinner selv - de er problemer mellom din og Google server og vBET kan ikke gjøre noe med dette. Jeg kan ikke si at det var grunnen. Jeg tror det kunne være. Som jeg ser nå på linkene gitt av Google Jeg ser ingen beskrev problemet i det hele tatt. Så det kunne være det.

Likevel - vennligst svare på spørsmål om standard språk og mal.

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei igjen igjen

Denne gangen jeg sjekket dine show tråd lenker og jeg ser to ting her
    1. Ingen er skyldig - som jeg så få av disse lenkene (ikke alle se nummer 2) alle disse trådene var veldig kort å ha bare en setning i det. Så alle de var svært like som standard - 99% av innholdet var layout. Det har ingenting å gjøre med vBET - det er bare innholdet av dine egne tråder. vBET oversetter bare det så det virkelig er mer lignende sider for dem, men hvis du deaktiverer vBET ikke oversatt sidene vil fortsatt være lik hverandre hvis du bare har én setning i bare poste i tråden. Så vi har ingenting å gjøre her.
    2. Kanskje du skal drepe ditt forum selv ved å begrense antall innlegg å se av gjester. Nå er alle sider som for meg har samme innhold med kommuniserer at jeg skulle registrere. Husk at Google er på jakt siden din som gjest - så hvis din begrensende mod er dumt det vil drepe din forum, fordi Google vil se overalt samme innhold fortelle ham å registrere Vennligst sørg for at begrensende mod er smart nok eller deaktivere den.
    Sist endret av vBET; 16-01-1121:46.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Hei igjen igjen

Denne gangen jeg sjekket dine show tråd lenker og jeg ser to ting her
    1. Ingen er skyldig - som jeg så få av disse lenkene (ikke alle se nummer 2) alle disse trådene var veldig kort å ha bare en setning i det. Så alle de var svært like som standard - 99% av innholdet var layout. Det har ingenting å gjøre med vBET - det er bare innholdet av dine egne tråder. vBET oversetter bare det så det virkelig er mer lignende sider for dem, men hvis du deaktiverer vBET ikke oversatt sidene vil fortsatt være lik hverandre hvis du bare har én setning i bare poste i tråden. Så vi har ingenting å gjøre her.
    2. Kanskje du skal drepe ditt forum selv ved å begrense antall innlegg å se av gjester. Nå er alle sider som for meg har samme innhold med kommuniserer at jeg skulle registrere. Husk at Google er på jakt siden din som gjest - så hvis din begrensende mod er dumt det vil drepe din forum, fordi Google vil se overalt samme innhold fortelle ham å registrere Vennligst sørg for at begrensende mod er smart nok eller deaktivere den.
    1. Det er en italiensk Forum, er innholdet i innleggene gjennomsnittet, og dette har ingenting å gjøre med hva du sa.

2. Jeg er ikke dreper forumet fordi vennligst registrer mod etter 3 besøk (en av de mest populære installerte mods) har ingenting å gjøre med roboter som de går igjennom, selv barna vet at videre Jeg har brukt vBET helt siden gratis versjon kom ut (om et år?!?) og ingenting har blitt endret eller lagt til siden da.

Problemet er at min forumet anses å være et medium forum med 368 000 tråder, da Google sender det bots på nettstedet mitt de effektivt se 368000 trådene, men på www.google.52languages de så 1.540,000 indeksert tråder 766000 indeksert tråder og Google roboter har sluttet å angripe nettstedet mitt.

Eksempel: Nettstedet har 5578 effektive trådene MEN Google ser 334000 indeksert tråder, forstår du hvor problemet er?

Uten handling må du finne ut hva som skjer med google og finne en løsning for problemet fordi Google har funnet ut 52x språk er falske | duplikat indeksert koblinger som betyr at den oversatte linkene ikke fysisk eksisterer, og jeg kan ikke argumentere for at siden det er sant, det er bufret på våre servere, er det som juks.

På små fora de ikke betaler mye oppmerksomhet, men på middels | store fora det ikke passere ubemerket.

Du bør begynne å investere språket parameter til URL ('adresse? Språk= No

Mange andre vBET brukere har samme problem så det er ikke en tilfeldighet!

PS. Google Brukerstøtte Uttalelse: Generelt er denne meldingen vises når vi oppdager et relativt høyt antall nettadresser for nettstedet ditt.

Hilsen
    Sist endret av mario06; 17-01-1116:27.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •