Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Etter lang tid, vil det ikke fungere lenger

Default Etter lang tid, vil det ikke fungere lenger

Hei,
    nylig fant jeg ut at vBet ikke fungerer som det skal lenger.

Warden wird geupdatet??
    ->
    Warden vil bli oppdatert?

Også jeg ønsker å fjerne "Automatisk oversettelse støttet av vBET 3.3.6", ja jeg kjøpte branding gratis alternativ.

En annen ting jeg fant ut er at jeg skrånende gjøre noe via admincp, det var alltid at vBET heter link, men nå er det endret .. ser på bildet
    ImageShack ® - Online Photo og Video Hosting

Takk for hjelp.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

Det vil fungere igjen Jeg kjenner problemet - det er på Googles side så dette er hva du bør gjøre:
    1. Sjekk at du blokkert av Google eller motta feil resultater. For å gjøre dette må du bruke Google tester:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    2. Vennligst gi oss resultater.
    3. Hvis alt ser OK - så vennligst sjekk oversettelsen når du er logget inn Dersom fungerer så betyr det at du hadde midlertidig problem med Google og galt resultat sider ble hurtigbufret av Gjest Cache (jeg bare bemerket på TODO listen for å ikke cache det i slike tilfelle ). Så kan du bare rydde hele Guest cache (best gjøre det manuelt - se merknad i vBET Tools).

Om branding gratis - Se PM og vær oppmerksom på at i neste versjon vil dette bli fjernet av standard

Og om ingen tezt i Admin menyen - ser ut som det ikke er passende uttrykk. Vennligst sørg for at installasjonen er riktig - bare gjort oppdatering - laste opp alle filene på nytt og importere produktet filen på nytt. Dette bør bidra
    Sist endret av vBET; 14-01-1120:07.

Hei, takk for svaret.

Jeg tryd det og det virker ok:
    Starter oversettelse test
    Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "mile widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test feil:

Og jeg også tryd til reupload det, men det virker ikke. Guest Cache er ikke aktiv fordi det er virkelig ille for SEO formål.

Jeg vet ikke hvorfor det synes å fungere nå. Jeg gikk vBet Options gjennom VBulletin alternativer-dette ser ut til å fungerer, men jeg kan ikke finne det direkte, men det synes å oversette nå, men veldig treg. Virker som alle cache mitt er overskrevet med "ingenting"

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av wowglider.de View Post
    Hei, takk for svaret.

Jeg tryd det og det virker ok:
    Starter oversettelse test
    Test resultat: {"responseData": {"translatedText": "mile widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test feil:

Og jeg også tryd til reupload det, men det virker ikke. Guest Cache er ikke aktiv fordi det er virkelig ille for SEO formål.
    Så din Google-forbindelsen er OK. Og slik jeg ser det fungerer fint nå. Så kanskje du hadde noen midlertidig problem med Google forbindelse som er ute av sope vår og vi kan ikke gjøre noe på dette området. Flott at det fungerer nå

Guest tilfellet gjør ingenting skadelig for SEO. Det er enda bedre for SEO, fordi det gjør indekserte sider genererer mye mye raskere og for Google er det viktig. Dette er stor forbedring, og vi foreslår å bruke den.

Fortell hvorfor tror du at Guest Cache er dårlig for SEO? ...

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av wowglider.de View Post
    Jeg vet ikke hvorfor det synes å fungere nå. Jeg gikk vBet Options gjennom VBulletin alternativer-dette ser ut til å fungerer, men jeg kan ikke finne det direkte, men det synes å oversette nå, men veldig treg. Virker som alle cache mitt er overskrevet med "ingenting"
    Jeg forstår ikke hva dere mener at cache er overskrevet av "ingenting". Betyr nye poster ikke kommer til cache, eller i cache du har feil poster (med tomme oversettelser).

Data i cache opphold i 15 dager (konfigurerbar) slik at forumet virkelig genererer fort

Rådfør trenger du noe hjelp akkurat nå?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

ikke noe svar-løst. Hvis ikke, kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden igjen.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •