Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: vBET Issues - Slow spørringer / Apache tråder.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default vBET Issues - Slow spørringer / Apache tråder.

Hei,

Jeg har brukt vBET for annen gang nå, og alt har jobbet godt,

Men nylig på grunn av økt trafikk nivåer, er vBet bruker 2-300 utgående tilkoblinger,

Dette forårsaker mange Slow spørringer som skal kjøres, så vel som forårsaker apache å treffe det maksimale antallet tråder.

Som nå er satt til 256 (som bør enkelt håndtere noe som 10 millioner treff per dag og min trafikk er ikke så høy).

nettstedet mitt er: cardshare.tv

Jeg har en kraftig nok server (dual quad core, 24gig ram etc..)

Belastningen på serveren er svært lav, så det er ikke en last problem.

Im kjører vBulletin 3.8.x

Jeg har også aktivert i full gjest cache og installert andre cache instanser som for eksempel vb optimalisere & aktivert memcache.

-

Hei, Etter på fra min forrige melding,

Jeg har bare lagt merke til det er en feil i vBet Verktøy -> Cache Cleaner i admincp.

Jeg tror dette er relatert til skriptet enten ikke oppdager jeg har omdøpt admin / mod regissører (f.eks hardkodet) eller de er tillatelser?

Advarsel: require_once ([path] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i [path] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d code on line 9

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9

Jeg har også deaktivert fulle gjest cache som i øyeblikket det synes å være å gjøre mer vanskelig enn godt.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Oppdatering:

Jeg har klart å optimalisere nettstedet og installert et par ting som har rectifyed ting, så ting kjører fint nå.

Men den nevnte feilen sier til hardkodet stien feilen eksisterer fortsatt.

Også jeg tror at kanskje langsom forespørsler kan forhåpentligvis være optimalisert ytterligere i fremtiden.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Bare slå av vBET og tilbakestille din server, holde vbet off for et par dager og se om forumet er raskere.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg har en liste med tips til din - sjekk det: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Hva om dette andre problemet? Jeg kan ikke gjengi det på min test forumet så kan du forklare hva jeg bør endre (den anme av folrum / mappe osv?)

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Den admincp & modcp mappenavn og i config.php

Ble medlem
    Mai 2010

ok, så jeg vil teste det i dag jeg prøver å gjøre noen konklusjon. Thanks

Ble medlem
    Mai 2010

Bruker du admincp forder med andre navn eller ikke? har du endret navnet på denne mappen kun i config.php eller navnet på ekte mappe også?
    hvis ja - prøv å kopiere alle filer fra vBET opplasting / admincp mappen til den nye mappen.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Ja admincp heter noe sånt som: HGUYFhghg78556FJF
    Dette har blitt oppdatert i config.php

Jeg har også sørget for å laste opp noen vBet filer i / admincp gikk inn i omdøpt admincp mappen.

min admincp mappe har blitt endret siden før du installerer vBet.

Ble medlem
    Mai 2010

så kan du prøve denne løsningen - http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post6876
    skal fungere nå

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •