Hei,
Jeg har brukt vBET for annen gang nå, og alt har jobbet godt,
Men nylig på grunn av økt trafikk nivåer, er vBet bruker 2-300 utgående tilkoblinger,
Dette forårsaker mange Slow spørringer som skal kjøres, så vel som forårsaker apache å treffe det maksimale antallet tråder.
Som nå er satt til 256 (som bør enkelt håndtere noe som 10 millioner treff per dag og min trafikk er ikke så høy).
nettstedet mitt er: cardshare.tv
Jeg har en kraftig nok server (dual quad core, 24gig ram etc..)
Belastningen på serveren er svært lav, så det er ikke en last problem.
Im kjører vBulletin 3.8.x
Jeg har også aktivert i full gjest cache og installert andre cache instanser som for eksempel vb optimalisere & aktivert memcache.
-
Hei, Etter på fra min forrige melding,
Jeg har bare lagt merke til det er en feil i vBet Verktøy -> Cache Cleaner i admincp.
Jeg tror dette er relatert til skriptet enten ikke oppdager jeg har omdøpt admin / mod regissører (f.eks hardkodet) eller de er tillatelser?
Advarsel: require_once ([path] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i [path] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d code on line 9
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9
Jeg har også deaktivert fulle gjest cache som i øyeblikket det synes å være å gjøre mer vanskelig enn godt.