Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Det bør være et alternativ for en bruker å deaktivere visning automatiske oversettelser

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Default Det bør være et alternativ for en bruker å deaktivere visning automatiske oversettelser

Tittelen er tydelig nok.

Jeg kjører et veldig stort forum, og jeg har mange brukere som kan lese flere Langs. uten problemer, ønsker de å kunne se den opprinnelige teksten uten oversettelse, og ikke trenger å klikke ned på det.

Dette er hovedsakelig for dem i forhold til PM-tallet, egentlig ikke i trådene selv.

Men dessverre kan du bare styre dette via hele brettet, ville det være fint hvis brukeren kunne av seg selv bestemme via brukerens kontrollpanelet på hvordan den ønsker å se sin PM er vist, etc.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Synes du det bør være like på / av for hver bruker, eller angi hvilke språk bør ikke automatisk oversettes?

Også hvis global løsning er OK, så det kan gjøres ved å redigere malen, så opprinnelige teksten skulle være synlig uten å klikke.

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Synes du det bør være like på / av for hver bruker, eller angi hvilke språk bør ikke automatisk oversettes?

Også hvis global løsning er OK, så det kan gjøres ved å redigere malen, så opprinnelige teksten skulle være synlig uten å klikke.
    Jeg tror ikke en global løsning ville være OK.

Men brukeren skal kunne kontrollere om han ønsker å se automatiske oversettelser eller ikke.

Jeg tror at en av og på er fine, ikke for hvert lang. (Som ser ut til komplekse til meg)

Men tilgjengelig som innstillingen i brukerens kontrollpanelet i profilen sin.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •