Advarsel: require_once () [function.require-once]: Får ikke tilgang til [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php i [path] / includes / functions_newpost.php (400): eval () 'd code on line 4
Advarsel: require_once ([path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i [path] / includes / functions_newpost.php (400): eval () ' d koden på linje 4
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ home/nokiafor2/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/nokiafor2/public_html/includes/functions_newpost.php (400): eval ()' d code on line 4
Sist endret av vBET; 21-11-09 på 21:02.
Årsak: Feil BBCoder
Under oppdatering Har du å laste opp nye filer til serveren. Vennligst brakk oppdatere instrukser og laste opp nødvendige filer på serveren.
Også - du glad liten bug - quote gjort Google gjenkjenne feil språk. Jeg vil gjøre raske utgivelse med denne feilen korreksjon (sitater vil ikke bli sendt i løpet av språk gjenkjenning).
Jeg undersøke dette bug med sitat. Som jeg ser vi fjerner sitater før be Google for deteksjon. I dette tilfellet ikke det fungerer. Jeg tror at grunnen kan være går inne i sitat. Vi skal fikse det snart
OK - problemet var med nye linjer i sitatet. Allerede korrigert. Vi vil holde med nye utgivelse til noen andre spørsmål vil bli avklart som konfigurasjon problemer eller bugs. Likevel nye fikse utgivelsen vil dukke fort