Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 28

Tråd: . Htaccess saker

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2010

Default . Htaccess saker

Jeg kjører vBulletin 4.1 med Dyr og 3.5.2.

Jeg kjøper VBT dag.

Nedenfor er min. Htaccess fil som arbeider ... www dot satelliteguys dot oss / htaccess.txt (jeg kan ikke laste opp min txt sier det er en tillatelser feil på serveren og jeg kan ikke legge urls før jeg innlegg 15 ganger.)

Jeg har ikke kunnet få de foreslåtte vbt skal fungere korrekt, når jeg setter det jeg får en feilmelding som sier at siden er ikke omdirigere ordentlig

Firefox har oppdaget at serveren er omdirigere forespørsel for denne adressen på en måte som aldri vil fullføre. Når jeg prøver å gå til hjemmesiden min.

Kan du vennligst gi meg beskjed riktig. Htaccess så jeg kan få dette arbeidet? Takk!
    Sist endret av scottct1; 03-12-1004:23.

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2010

Jeg bestilte installasjonen tjeneste i går kveld. Jeg vil la pro finne det ut som jeg er sikker på sin noe enkelt.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Dvs rett.
    Jeg beklager for våre sent.

Vennligst send til meg ved PM din admincp, FTP og vBSEO detaljer.

Nå har vi en helg. vi vil gjøre det på mandag. Er det riktig for deg? Jeg beklager forsinkelsen.
    Sist endret av kamilkurczak; 03-12-1020:00.

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2010

PM sendt.

Takk!

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Denne helgen Kamil har fri. Han vil være i stand til å løse det og svare deg mandag. Håper dette er OK

Ble medlem
    Mai 2010

. Fordi jeg ikke kan redigere htaccess file - vennligst erstatte htaccess fil med dette:.
    Code:
    DirectoryIndex    cmps_index.php index.php cmps_index.php index.html index.htm

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
    RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.satelliteguys\.us
    RewriteRule (.*) http://www.satelliteguys.us/$1 [L,R=301]               

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#************************************************************************--
    #RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#************************************************************************--
    #RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin

#Those rules have to be in domain main folder
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

#This rule must be in each directory which have to be supported (without forum directory itself)
    #RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    #RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.satelliteguys.us$

Ble medlem
    Mai 2010

Ferdig.
    -Jeg redigerte din vBSEO filer (integrasjon med vBET)
    -Jeg redigerte din. Htaccess (nå har du en god regler)
    -Jeg har stilt de nødvendige alternativene i admincp-vBET og admincp-> generelle innstillinger
    -Jeg testet nettstedet ditt og alt (oversettelse forum og lenker) fungerer bra.

Kan du teste den?
    hvis noe ikke er enig kan du skrive her.
    Hvis alt er ok Takk for samarbeidet og lykke

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2010

Jeg har noen spørsmål ...

1) Hvis jeg klikker på tysk det oversettes til tysk fine. Men hvis jeg ønsker å gå tilbake til engelsk, og klikk det engelske flagget for å gå tilbake til engelsk, og det gjenstår tysk.

I stedet for å ta meg til satelliteguys.us / no tar det bare meg tilbake til satelliteguys.us

2) Min hjemmeside er cmps_index.php men for noen grunn ikke det lastes opp som det bruker å i stedet index.php er lasting. For å fikse dette temporarly har jeg kopierer min cmps_index.php til index.php.

3) En av mine brukere rapportert følgende problem ... "Den første uleste innlegg funksjonen synes å være brutt. Jeg kommer til det første innlegget av tråder, i stedet for nye innlegg."

Vennligst informer.

Medlem
    Ble medlem
    Desember 2010

Flere saker ...

Går inn i AdminCP deretter til VBT Tools deretter til Ugjennomsiktig Ignorerte ord jeg får følgende feilmelding.

Advarsel: require_once ([path] / admincp / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i [path] / admincp / misc.php (2067): eval () ' d koden på linje 4

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ usr / home / Satellit / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_ignoredwords.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / usr / home / Satellit / public_html / admincp / misc.php (2067): eval ()' d code on line 4

Og dette fra cache renere ...

Advarsel: require_once ([path] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-once]: failed to open stream: Ingen slik fil eller katalog i [path] / admincp / misc.php (2067): eval () ' d code on line 9

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed åpning nødvendig '/ usr / home / Satellit / public_html / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / usr / home / Satellit / public_html / admincp / misc.php (2067): eval ()' d code on line 9

Ble medlem
    Mai 2010

1) satelliteguys.us / er bra. hvorfor ikke med "/ no"? fordi engelsk er din viktigste forumet språk og når du klikker på engelsk flagg du har en url til den opprinnelige forumet.
    Hvor ser du tysk? hvis jeg klikker på tysk har jeg en tysk oversettelse. Hvis jeg klikker på engelsk - Jeg har en engelsk.

Hvis du vil ha en raskere forumet:
    Du kan deaktivere noen oversettelser på tigge - når cache vil bli fylt du kan legge til nye fra tid til annen. Starter med alle 52 oversettelser betyr 52 ganger mer innhold for brukere og røtter. Noen fora kan enkelt håndtere dette, for noen er det bedre å starte med noen få oversettelser.
    For å gjøre det: gå til

2) arbeides det nå?
    3) Nå har jeg en ledig tid. Jeg skal fikse det i morgen. Hvis det er ok for deg.

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •