1) kan du bo på gjeldende innstilling. Hvis du ikke bruker en UTF-8 forumet bare sette dette alternativet:
Antall tegn før Wrapping Tekst til 0
2) nei det er ikke viktig, men hvis du har
Ikke UTF-8 charactersets vennligst ta alle viktige skritt fra
ReadMe.html fil fra
gjør-ikke-upload forder å ikke UTF-8 charactersets forumet
3) kontroller alle integrasjon med vBSEO skritt fra
ReadMe.html fil fra
gjør-ikke-upload mappen. Alle trinn. Jeg var på forumet og nettadressene er ikke oversatt. Du bør integrere to vBSEO filer:
_createurl.php
_url.php
Hvis det blir igjen (blank side) prøv å finne i loggfilen et navn på problemet. Denne loggfilen er på serveren din. (Du kan be abaut at din host-leverandøren)
4)
Code:
abc.com/forum.php?language=ga
Dette er ikke SEO url. Hvis du vil ha en linker uten? språk parameter - integrere nettadressen til SEO.
Vennligst:
1. gå til admincp-> vBET-> main
2. satt
Link Type til
VBSEO_URI
3. satt
Oversettelse lenker typen for å Skape URL-er i henhold til SEO link konsensus (dvs. '/no/ - postadresse')
4. rediger din .htaccess fil (legg til alle vBET rulse befor vBSEO regler kan du finne den i .htaccess fil i
gjør-ikke-upload mappe)
Hvordan tilbake til hoved språk? Bare klikk på hoved flaggene (for vårt forum - dette er engelsk flagg)
5) Vær forklare det bedre. Vennligst lim her er en url til tråden med dette problemet. Bruker du noen spesielle Mod?
6) Du kan endre et flagg stilling. For å gjøre dette - vennligst:
1. gå til admincp-> vBET-> Flagg
2. satt
Flags Plasser alternativet slik du vil ha. Hvis du angir
Custom - Du må legge
$ Vbenterprisetranslatorflags inn i malen for hånd.
7) Hvor? gå til FTP (ved noen manager som Total Commander) og gå til forumet rotmappen. Nederst bør du ha din. Htaccess fil.
vBET .htaccess filen kan du finne i
gjør-ikke-upload mappen. Sette vBET regler før vBSEO regler.
8) Jeg var på forumet, og jeg kan se flaggene, så vennligst forklare dette problemet bedre og lim her er en url til siden med problemet (hvis du kan)