Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Hvordan kan jeg være sikker på at jeg er indeksert?

Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2010

Default Hvordan kan jeg være sikker på at jeg er indeksert?

Jeg lurte på om det er en måte å finne ut om nettstedet mitt blir riktig krøp i alle de forskjellige språk?

Jeg kjører en stor blanding av programvare, vBSEO, v3.8.6 VBulletin, Vbadvanced, og selvfølgelig Vbet v3.5

Og jeg har nettstedet mitt alt installeres inne i en "fora" katalogen ingenting i roten.

Jeg fikk alle mine omdirigeringer jobbe tror jeg, slik at folk kan surfe på nyheter siden (cmps_index.php) bot på ulike språk, og de viktigste fora (index.php) fine.

Men hvordan kan jeg sjekke om verden er langsomt krypende alle mine 500000 url-tallet (som var opprinnelig på engelsk, nå i alle de forskjellige språkene, både på forsiden (cmps_index) og fora trådene.

Jeg har ennå til å installere den nyeste vBSEO sitemap v3.0, vil jeg sørge for at ting fungerer bra, og deretter se på å få det i blandingen av programvare uten problemer.

Utestengt
    Ble medlem
    November 2010

Jeg er ikke sikker, dersom dette er, hva du leter etter, men prøv Google Webmaster Tools.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •