Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 14

Tråd: 2 Bigs problemet vBET må soved så snart som mulig

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default To alvorlige problemer vBET må løses snarest mulig

1. Ytelse.
    Jeg bruker den betalte versjonen. [YES]
    Jeg har sett gjennom innstillingen og konfigureres med mange scenario. [YES]
    Jeg har optimalisert mysql ved hjelp av denne ene http://www.day32.com/MySQL/ [YES]
    Jeg har økt RAM [YES]
    Jeg bruker vBET buffer + memcache av VB [YES]

men virker som det fortsatt etterslep min server. Se cpu belastning fra skjermen-shot nedenfor:

[ADMIN FJERNET BROKEN IMAGE]

Jeg har funnet ut at i mysql-slow.log, er det mange trege spørringer (776 forekomster) kom fra vBET produktet. Som show fra følgende kommando

Code:
    $grep "vbenterprisetranslator" /var/log/mysql/mysql-slow.log |wc
    776  170475 3149151

2. Årsak Duplisert Title Tag

Før: Jeg bruker denne mod, var det dupliserte tittelen merker jeg hadde rundt 1xx-1xxx på de fleste.
    Etter: 5xxx-1x, xxx eller mer

Som du ser av skjermbildet nedenfor:
    Dette er virkelig alvorlig problem i stedet for å lage din nettside få godt innhold og rang, vil google straffe noen dårlige nettside som fikk altfor mange dupliseres title tag. Hvis problemet ikke kan løses. Alle de fantastiske oversettelse funksjonen betyr ingenting.

Ytelse spørsmål:

Bør jeg rekonfigurere disse verdi?
    Gjeldende verdi er
    HTML størrelse: cutting poeng = 100000
    HTML størrelse: start cutting = 150000
    Sist endret av vBET; 01-12-1021:47. Årsak: fjernet brutt bilder

Utestengt
    Ble medlem
    November 2010

Hvis vi snakker om ytelse her er en lenke, kan du lese og lære om mulig optimaliseringer av vBET:

Legg merke til at hvis du bruker maksimale potensialet vBET ved at alle 52 språk, vil du ha 52 ganger mer innhold og trafikk - hint: å begrense antall språk til disse mest populære.

Duplisert title tag - Vi skal teste den og svare med resultater snart
    Sist endret av mateuszr; 01-12-1008:28.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst gi noen eksakte eksempler på spørsmål som anses som langsomme - med hele MySQL log.

Ble medlem
    Oktober 2009

Besvare dine spørsmål om rekonfigurering av spisse parametere - gjør det bare hvis du kan kontrollere eksakt generasjon tiden før og etter endringer. Du kan sjekke det ved å legge noen stokker oppføringer og sjekke hvordan det påvirker generasjonstid på serveren din. Uten å analysere resultatene, må du ikke endre disse parametrene.

Ble medlem
    Oktober 2009

Dessverre kan jeg ikke se noen av bilder tatt av deg (ikke lasting). Kan du skrive innholdet på disse som tekst?

Vi trenger eksakte eksempler URLer til sider med duplisert tittelen for å se hva som skjer der. Jeg antar at det er oversatt og som oversettelse resultat Google gir samme tekst (i eksempelet er det noen spesielle ord som firmanavn som ikke bør / kan ikke oversettes), men jeg kan ikke bekrefte at uten nettadresser til eksakte sider. Kan ikke bekrefte, men forventer at vBET fungerer godt her og vi har beskrevet situasjonen. Vennligst gi URLer så skal vi være i stand til å sjekke det.

Mateusz - vennligst finne lignende tråd hvor vi beskrevet hvordan du legger til oversettelse språk i tittelen koden slik at hver oversettelse vil være forskjellige selv om Google oversettelse resultatet vil returnere samme tekst. Finn det og vennligst gi her link.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Teksten Resultatet vil bli lagt ut snart

Ble medlem
    Oktober 2009

Thanks. Jeg trenger ikke tekst resultater lenger for dette problemet. Jeg ser hva som er årsaken. Du har store problem med URL omdirigere. Som jeg ser for samme språk som du har forskjellige nettadresser - dette bør bli omdirigert til riktig ett. Det er derfor du ser denne tags duplisering.

Rådfør fikk du gjort noen kode endringer i vBET filer? Hvis ja - hvilken?

Kontroller at du har riktig integrasjon med vBSEO!

Det man egentlig bør løses raskt! Så vennligst først la fokus på denne. Etter at den er løst vennligst gi mer detaljer om disse treg quries.
    Sist endret av vBET; 01-12-1021:48.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg var på forumet, og jeg ser at omdirigering virker ... Er du sikker på at vi har å gjøre med eksisterende problemet? Hva er datoene for anerkjennelse av dette spørsmål? Vær spesielt oppmerksom på at verktøy for nettredaktører viser historiske data.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Jeg var på forumet, og jeg ser at omdirigering virker ... Er du sikker på at vi har å gjøre med eksisterende problemet? Hva er datoene for anerkjennelse av dette spørsmål? Vær spesielt oppmerksom på at verktøy for nettredaktører viser historiske data.
    Jeg har aldri gjort noen endring i vBET kode i det hele tatt.
    Dette problemet for tiden skjer akkurat nå.
    Jeg så hva du ser. Google kunne se forskjellen link eller noe.
    Virkelig merkelig

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av cevo View Post
    Jeg har aldri gjort noen endring i vBET kode i det hele tatt.
    Dette problemet for tiden skjer akkurat nå.
    Jeg så hva du ser. Google kunne se forskjellen link eller noe.
    Virkelig merkelig
    Kanskje du oppdaterte vBSEO nylig og har ikke gjort full integrasjon umiddelbart. Som jeg skrev akkurat nå omdirigering jobber med forumet ditt. Så dette det du ser kan ikke skje nå. Vennligst sjekk det selv og legge inn 2 ulike nettadresser for samme tråd i samme språk (ett par fra webmaster verktøy liste) - dette bør bli omdirigert til riktig URL, så ingen duplisering av tittelen vil vises. Vennligst sjekk det. Hvis det er slik jeg beskriver, så er det historisk problem som skjer ikke lenger (sjekk datoene for saker - verktøy for webansvarlige alltid forteller når han fant ut om problemet, og viser historiske problemstillinger). Er det er OK - da er det løst. Som jeg skrev du dette kan være forårsaket i eksempelvis på grunn av vBSEO oppdateringen uten egnede integrasjon. Men jeg kan ikke være sikker på dette hvis problemet er allerede løst.

Hvis det ikke er - og du vil se at det virkelig fortsatt ikke omdirigeringer, så vennligst gi EKSAKT 2 URL som du testet - gi det som tekster. Så vi vil være i stand til å sjekke det og jobbe på den.

IF løst - vennligst gi de langsomme henvendelser logger som du skrev om - vi vil se på dette.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •