Brukeren Cp muligheten til å velge lang doesnt arbeid ikke engang her. Jeg valgte gresk for eksempel og den ikke endres, bare ved å flagge klikke den endres, la jeg merke til at i forumet min første så jeg prøvde her og det samme
Brukeren Cp muligheten til å velge lang doesnt arbeid ikke engang her. Jeg valgte gresk for eksempel og den ikke endres, bare ved å flagge klikke den endres, la jeg merke til at i forumet min første så jeg prøvde her og det samme
Hei,
se på til beskrivelsen av dette alternativet:
Det betyr, trenger du ikke å merke innlegg med [lang] - forum vil oppdage ditt språk automatisk, men det er en admin alternativ, som kan begrense denne anerkjennelsen iI hvilket språk vil du skrive dine innlegg. Forum vil automatisk oversette dine innlegg til andre brukere språk. Også det vil oversette innlegg i andre språk til standard språk.finner du der en detaljert desciption, hvordan det fungerer.AdminCP -> VBET -> Google -> Google Gjenkjenning av Språk
I AdminCP det er enda en annen mulighet:
som automatisk omdirigere deg til din standard nettleser språk. Det fungerer ikke på vårt forum, fordi dette alternativet er deaktivert her.AdminCP -> VBET -> Misc -> omdirigering til brukeren språk
Tråd flyttet til avsnittet Feilsøking
mine innstillinger her er på gresk, men ser jeg engelsk innlegg
Ja, du og du ser dem riktig - hvorfor! Jeg svarte i mitt første svar Eller kanskje du snakker om noe annet ...
Du vil se gresk bare i tilfelle, når AdminCP alternativet er satt til automatisk viderekobler eller når du velger den manuelt fra flagg i toppen.
plz fortelle meg nøyaktig hva jeg har å sette kanskje legge ut en skjermdump. Jeg vil brukeren som velger lang fra usercp å omdirigere inn som lang. i dont tillate flagg for reg brukere thanx
Takket være dette alternativet kan du omdirigere brukere til sine nettleserens standard språk og denne innstillingen er uavhengig fra 'UserCP innstillingen, som brukes for oversettelse formål (jeg allerede har beskrevet det i mitt første svar)AdminCP -> VBET -> Misc -> omdirigering til brukeren språk