Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Flags sortering

  1. #1
    Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    77

    Question Flags sortering

    Kan det være en måte å tillate oss å sortere flagg på den måten vi ønsker de skal vises i adminCP, mener jeg som et alternativ?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Jeg tror det er mulig. Hvor det skal være inkludert - for alle steder der flagg vises (drop-down menyen, flagg, påmeldingsskjema)?

  3. #3
    Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    77

    Default

    Jepp, ville alt være super.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    OK, vil det være

  5. #5
    Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    77

    Default

    Hvor er dette alternativet i 3.3.1? Dette var bedt i november så jeg gjettet det skulle inngå som du sa.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Hei. Nei det er ikke inkludert ennå. Beklager - vi gjorde 3.3.0 slipper raskere at det var planlagt og 3.3.1 var bare bug fikse release.

    Inntil vi inkluderer flagg sortering i offisielle utgivelsen kan du bruke denne løsningen:
    1. Åpne / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php
    2. Finn:
    Code:
    $vbet_SupportedTranslations = array ('af'=>'Afrikaans','sq'=>'Albanian','ar'=>'Arabic', 'be'=>'Belarusian','bg'=>'Bulgarian','ca'=>'Catalan','zh-CN'=>'Chinese','hr'=>'Croatian','cs'=>'Czech','da'=>'Danish','nl'=>'Dutch','en'=>'English','et'=>'Estonian','tl'=>'Filipino','fi'=>'Finnish','fr'=>'French','gl'=>'Galician','de'=>'German','el'=>'Greek','iw'=>'Hebrew','hi'=>'Hindi','hu'=>'Hungarian','is'=>'Icelandic','id'=>'Indonesian','ga'=>'Irish','it'=>'Italian','ja'=>'Japanese','ko'=>'Korean','lv'=>'Latvian','lt'=>'Lithuanian','mk'=>'Macedonian','ms'=>'Malay','mt'=>'Maltese','no'=>'Norwegian', 'fa' => 'Persian', 'pl'=>'Polish','pt'=>'Portuguese','ro'=>'Romanian','ru'=>'Russian','sr'=>'Serbian','sk'=>'Slovak','sl'=>'Slovenian','es'=>'Spanish','sw'=>'Swahili','sv'=>'Swedish','zh-TW'=>'Taiwanese','th'=>'Thai','tr'=>'Turkish','uk'=>'Ukrainian','vi'=>'Vietnamese','cy'=>'Welsh','yi'=>'Yiddish');
    3. Bytt rekkefølgen på parene.

    Igjen beklager at det ikke ble inkludert ennå

  7. #7
    Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    77

    Default

    OH, ser jeg. OK da. Uansett, takk for den midlertidige løsningen.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Jeg lurer på om ytelsesproblemer - sortering hver gang er ikke effektivt. Når vi har bytte til bare endre det i koden. Jeg forstår at det er ikke å fin å endre kode, men det er mye bedre for ytelse og det virker som det ikke mye brukerne virkelig trenger å sortere sine flagg av Admin CP.

    Jeg endre sin status igjen i "Tatt i betraktning". Hvis noen andre også trenger å ha det konfigurerbart vennligst gi din stemme her. Hvis det er virkelig trengte vi vil støtte det. Dersom det ikke er behov for flere brukere, vil vi holde på quick fix løsning. Er det OK for deg Cybershaolin?

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Ingen svar og ingen andre stemmer - så på dette tidspunktet denne forespørselen anses avvist og støttet bare så enkel kode modifisering.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •