Hvorfor?
Det gjør det samme her på vbet.
Så du har test forum her.
Hvorfor?
Det gjør det samme her på vbet.
Så du har test forum her.
Hallo
vi fortsatt jobber med i.
Jeg er ikke helt sikker, så jeg har noen spørsmål til deg.
1. dette 555 - dette er parameteren til mod din, ikke sant?
så er bruk denne mod den?
2. hvis du aktiverer vBET (bo bare med SEO) dette bør ikke være cutted men vil det fungere (dette mod med denne parameteren)?
3. Er dette mod bruk. Htaccess fil?
Thanks
555 var et eksempel, får noe spørrestrengsamling omdirigert.
I dont se hvorfor du spør meg om å feilsøke, kan du teste på forumet ditt HER!Code:http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/1220-vbet-redirecting-query-strings-urls-2.html?hello999randomnumber7676476437634
Thanks.
Ja, jeg kan gjengi det her og på min test forumet, men jeg må vite hvorfor du trenger denne strengen i url? Dette bør være omdirigere som en parametr til mod din?
eller kanskje dette bør ikke være cutted bare.
Jeg kjører en mod som trenger å legge søkestrenger til urls. Hva annet betyr noe. VBET bør IKKE omdirigere querystrings. Perioden.
Jeg la merke til at bare i url til tråder denne strengen er cutted.
for eksempel til vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) - Powered by vBulletin ikke.
Jeg vil prøve å finne en løsning.
Det er korrekt;
vBET omadresserer noen tråd url med en spørring brodd, hvordan kan jeg stoppe dette.
hei, jeg jobber fortsatt med det.
Eller er det så vanskelig eller ... er det så lett, og jeg ser hvor jeg ikke skulle ha
Takk for din tålmodighet.
ok, takk.
Jeg fant noe i denne filen:
i denne funksjonen:Code:includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
Jeg fant denne linjen:PHP Code:
function vbet_global_start(&$template_hook) {
dette er omdirigert når koblingen er ikke bra å vBSEOPHP Code:
exec_header_redirect($threadurl);
Hvis du redigerer denne filen og kommentere denne linjen som nedenfor:
dette? "555" bør ikke cutted.PHP Code:
//exec_header_redirect($threadurl);
Jeg testet det når denne funksjonen ble kommentert, og jeg la ikke merke noen problemer (oversettelser fungerte bra, webadresser til tråder også, sider også) men jeg er ikke helt sikker på at nå vBET fungerer bra. Michał vil bekrefte det snart.