Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 10

Tråd: sekundære brukergrupper for brukerne avhenger av morsmålet for hver bruker

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default sekundære brukergrupper for brukerne avhenger av morsmålet for hver bruker

Jeg foreslår at sekundære brukergrupper avhenger av hvilket språk de foretrekker eller morsmål

Dette vil gjøre det mulig kontroll forskjellige brukere at de bruker sitt språk til innlegg
    slik at vi kan gjøre someforums ikke for spesifikke språkbrukere
    også å sende e-post eller tilbud avhenger av hvilket språk når de hører til andre gruppen

seconday brukergruppe:
    Engelsk brukere
    arabisk brukere
    og så videre

dette er avhenger bør på hva de velger fra registeration som sitt morsmål
    og med evne til å endre det hvis han velger feil språk for ham
    og så vil han overført til en annen sekundær brukergruppe

Jeg bruker vbet i ett år før jeg stoppe det temporarly før jeg er ferdig med oppgraderingen til vb 4 med faste alle bugs
    og det er allerede brukere fra forskjellige land, og jeg ønsker noen konkrete kontroll også avhenge av morsmålet

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

kan du overfør denne tråden til vbet4 forespřrsel

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ideen om brukergruppe, er ganske smart Ikke nødvendigvis sekundær brukergruppe (på noen fora kan det allerede ha spesiell betydning) - akkurat som gruppe.

Vi har allerede forespřrsel å tillate viser meldinger avhengig av brukerens standard språk. Grupper kan være løsningen (ikke kontrollere det, men antar at varsel system inkluderer muligheten til å definere varsel for gruppen).

Så slik jeg forstår du vil vBET å opprette separate brukergruppe for hvert språk som støttes. Vi vil bruke noen prefiks, som vbet_ eller lang_, eller language_ - så alle disse brukergruppene vil være sammen hvis det vises i alfabetisk rekkefølge (mest sannsynlig vbet_ - for å unngå mulige konflikter). Også vBET vil automatisk sette dette brukergruppe i henhold til brukerens standard språk. Er det riktig?

Akkurat nå - akseptert Vennligst bekreft detaljer om hvordan det skal fungere. Også - som jeg skrev at vi ikke ønsker å bruke sekundære brukergruppe. Bare bruke en annen brukergruppe til brukeren (det er ingen begrensning av grupper beløp) - er dette OK?

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

hei
    hvis du forstår funksjonene | "sekundære brukergruppe"
    vil du forstå det vil bli neste store skritt for vbet
    sekundær gruppe kan slettes på ethvert tidspunkt, og brukerne tilhører det vil bli holdt på den primære gruppen

også sekundære gruppen vil gi oss mye av kontroll på tillatelse avhenger av den eller bare ignorere det og få tillatelser fra det primære som vil bli den deafult registrerte brukeren gruppe eller noen ekstra primære brukergruppe

for eksempel:
    varsel kan kontrolleres avhenger seconday gruppen id
    se eller ikke se spesielle fora for spesifikke seconady gruppe

det er mye og mange eksempler på dette
    og så hvis vi gjør seconady grupper med navnene på de språkene og når brukeren valgte morsmål for ham, vil han være automaticly på denne sekundære gruppen
    bruker: john
    velg: engelsk som morsmål
    han vil være i videregående brukergruppe som er: english
    og han vil få tillatelse avhenge hva jeg vil med de engelsktalende

dersom eieren ønsker å fjerne vbet han kan holde disse sekundære brukergrupper om han vil eller fjerne det med produktet
    det vil ikke påvirke vBulletin i det hele tatt bare det er sekundær brukergruppe, og du kan lese og teste den på vBulletin manuell

plz vi trenger det seconday brukergruppe ikke primære brukergruppe, og du kan lese om det og teste det sekundære brukergruppen system i vBulletin
    takk

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg er ikke sikker snakker vi om samme ting eller ikke. Har du som "Secondary brukergruppe" forstå "Ytterligere Grupper" eller ikke? Hvis ikke - vennligst peke meg hvordan kan jeg sette i Admin CP denne "Secondary brukergruppe" for valgt bruker.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

ja det er: Ekstra Grupper

Ble medlem
    Oktober 2009

Så - ikke noe problem

Ble medlem
    Oktober 2009

Nye rolle blir automatisk opprettet for hvert språk. Og det vil automatisk bli klart å holde for bruker rollen passer til hans utvalgte default language

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

ok jeg bare fornye min vbe
    Jeg håper blant annet den nye versjonen Ytterligere Grupper slik at alle språk, vil gjøre flere brukergruppe

Junior Member
    Ble medlem
    April 2011

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Nye rolle blir automatisk opprettet for hvert språk. Og det vil automatisk bli klart å holde for bruker rollen passer til hans utvalgte default language
    Vil dette bety at jeg kunne sette meg i, sier begge gruppene for engelsk og svensk, og så hvis en tekst er skrevet i enten jeg vil være i stand til å lese det untranslated som standard? Eller skal jeg lage en ny funksjon forespørsel for det?

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •