Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Hvordan integrere mod med vBET

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default Hvordan integrere mod med vBET

    Du har din egen mod (du er forfatteren), som trenger litt integrasjon med vBET?

    Kanskje mod lar deg skrive meldinger, og du vil tillate dem å være på forskjellige språk ...

    Kanskje du får noen ekstra data med AJAX og ønsker at den skal være også oversatt på oversatt sider ...

    Kanskje noe annet er nødvendig for mod for å samarbeide med vBET ...

    Vi vil hjelpe deg!

    Kontakt oss, gi oss lenker til mod, og beskrive det, og vi vil gi deg hint om hvordan du enkelt gjorde det vBET kompatibel.

    Du vil at mod fortsatt arbeide for brukere uten vBET? No problem - vi vil fortelle deg hvordan du gjør dette. Vi vil hjelpe deg å gjort vedtaket, beskriver hvordan det skal gjøres og hvordan å operere på vBET API å gjøre mod enda bedre!
    Sist endret av vBET; 20-11-0911:41.

  2. #2
    Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    77

    Default

    Er dette det samme eller omtrent det samme spørsmålet enn her: http://www.vbenterprisetranslator.co...rted-vbet.html ?

    Fordi, jeg vil gjerne vite om dette ville være mulig for dette hack skal støttes: Cyb - ChatBox

    Dette ville være fint om alle meldinger innhold ville bli oversatt også. Jeg vet ikke om det er mulig, men jeg spør.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Nei de er to forskjellige spørsmål. Her har vi ber som ønsker å gjøre hans (hans - betyr som forfatter) mod kompatibel.



    Forskjellen er at hvis mod forfatteren spør oss om hjelp da han gjorde endringer, og vi vil gi ham all nødvendig informasjon. På denne måten hans mod den vil være kompatibel med vBET mye raskere. Også på grunn av mulige lisenser restriksjoner for noen mods kan dette være den eneste måten for integrering - laget av forfattere.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av Cybershaolin View Post
    Er dette det samme eller omtrent det samme spørsmålet enn her: http://www.vbenterprisetranslator.co...rted-vbet.html ?

    Fordi, jeg vil gjerne vite om dette ville være mulig for dette hack skal støttes: Cyb - ChatBox

    Dette ville være fint om alle meldinger innhold ville bli oversatt også. Jeg vet ikke om det er mulig, men jeg spør.
    Ja, vi så dette Vi vil sjekke integrasjon muligheter med denne mod.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •