Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Ta noen enkle spesialtegn i url, som [,], * og andre

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Ta noen enkle spesialtegn i url, som [,], * og andre

Hei folkens, trenger litt hjelp her

i vbseocp.php --> Karakter Erstatning --> jeg satt Erstatte Ikke-engelske Tegn i Nettadresser?, for å Holde Ikke-engelske Tegn i NETTADRESSER, for eksempel den vbet monteringsanvisning

i standard språk (engelsk) Jeg må fjerne noen tegn som dont trengs i urls, som [, ], * og andre enkelt tegn, fordi jeg ikke er komforten med disse enkelt tegn i standard språk (engelsk)

behage hjelpe gutta hvordan du fjerner disse enkle tegn i url i standard språk (engelsk), men fremdeles bruker "Keep ikke-engelske tegn i URLer"-alternativet

Jeg prøvde å legge [og] og * karakter i vbseocp.php -> Define Stopwords men det fungerer ikke, eller kan den fjernes fra vbseocp.php -> Definer din Custom Character Erstatninger?

ELLER

hvis det er betinget kode for å "Replace ikke-engelske tegn i URL?" for standard språk bare og "Keep ikke-engelske tegn i nettadresser" for andre språk "for andre språk, kanskje vi kan sette den betingede koden i vBSEO / ressurser / xml / config.xml noe sånt som dette bare for eksempel
    if ($ vbetlang == standard)
    {
    Skift ikke-engelske tegn i URL?
    }
    if ($ vbetlang! = standard)
    {
    Hold ikke-engelske tegn i nettadresser for andre språk
    }

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

for den første måten allerede jeg vet hvordan du gjør det, takk for Andrés Durán Hewitt i vBSEO forumet:

Hei,

Du kan fortsatt definere karakter erstatninger uavhengig av "Behold ikke-engelske tegn i URLer 'alternativet. Prøv å definere følgende egendefinerte tegn utskiftninger:

Code:
    '['=>''
    ']'=>''
    '*'=>''
    Og la meg vite hvordan det går.

Beste hilsen.

men det er bedre om vi kan bruke den andre veien ovenfor, vennligst gi oss beskjed hvis noen har opplysninger om at betinget, og foreslår jeg at du bruker den første måten ovenfor hvis du bruker engelsk / latin som standard språk (som nesten vi alle bruker det )

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg leser den nøye nå og gi deg svar snart

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

eksempelet på denne tråden selv url

Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/1158-remove-some-single-special-character-url-like-%5B-%5D-%2A-others.html
    det er bedre url som dette, Fjernet spesialtegnet [,], og * i fet skrift ovenfor, bedre for engelsk forumet

Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/1158-remove-some-single-special-character-url-like-others.html

andre nettadresser eksempel, som har noen spesielle karakter i tittelen og i url
    [Språk: $ language Ikke legg språk BBCoder] i Hurtigsvar
    & Goto = newpost linker ikke omdirigere ordentlig
    langtitle = sk] F.. bug?
    Showthread.php? P = x ikke omskrives
    "Vbet_ flagg-" problemet
    Å ha to lang = bbcode ...
    Sist endret av basketmen; 04-11-1020:21.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

OK, så - du kan gjøre det også ved vBET file:
    1. Åpen vbenterprisetranslator_seo.php
    2. Finn:
    Code:
    $vbet_custom_char_replacement = array(
    '"' => '', 
    '[langtitle=' => '', 
    '[/langtitle]' => '', 
    ']' => '-'
    );
    3. Legg det par på samme måte vBSEO

Du må legge det igjen etter hver oppdatering, siden endringene vil bli overskrevet. Så holder det i vBSEO tilpassede erstatninger synes å være bedre idé.

Om du andre forslag. Slike forhold vil se slik ut:
    Code:
    if ($_REQUEST['language'])
    {
    Keep Non-English Characters in URLS for other languages
    } else {
    Replace Non-English Characters in URLs?
    }
    Vi gjorde ikke teste en slik løsning så vi råd til å gjøre dette på noen test eksempel ikke på reelle forumet og sjekke hvordan det oppfører seg. Jeg tror ikke det vil fungere - Jeg antar at fra config tatt det ganske enkelt verdi og festet til variable, ville så variable behandle dette like streng verdi. Jeg antar - ikke testet. Så slik endring bør tone på annet sted i stedet hvor variabel tar verdien du kan gjøre:
    Code:
    $theVariable = $_REQUEST['language'] ? value for Keep Non-English : value for Replace Non-English
    Dersom variabelen er global (og hvis det er variabel ikke konstant) så kan du overskrive det i / Includes / vbenterprisetranslator_functions_seo.php file. Det er to steder der du har kode som dette:
    Code:
    if ($language) {
    $text = vbet_filter_replace_text($text, VBSEO_SPACER, VBSEO_APPEND_CHAR);
    } else {
    $text = vbseo_filter_text($text, $allowcharsl, $filter_stop_words, $reversablee, $keep_tailspaces);
    }
    Så du kan endre global variabel verdi i annet uttalelse, før teksten er evaluert.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •