Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Guest cache ikke fungerer, og når modererende har hvite sider.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Guest cache ikke fungerer, og når modererende har hvite sider.

På dette stadiet etter re-installere VBET og konfigurere den nøyaktig samme måte som jeg hadde det før, er gjest cache ikke fungerer, og når mine moderatorer beveger innlegg de får hvite sider. Vennligst hjelp.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Hei Taurus,
    Her har du en din tråd med Guest cache problemet. Vennligst lese den.
    (Ca dobbel GZIP).
    http://www.vbenterprisetranslator.co...che-issue.html

om den andre. Jeg vil prøve å gjengi det på min test forumet.

Ble medlem
    Mai 2010

Som jeg husker du fikset det med din host leverandøren, men etter å oppdatere Apache du kan ha en mod_deflate aktivert igjen. Så hvis det er edable -> du har en dobbel gdziped. Vennligst kontakt din host-leverandøren og deaktivere denne modulen.

Her har du en komplett instruksjon hvordan man skal sjekke det (fra din forrige tråd - skrevet av Michał)

Når du deaktiverer vBulleitn GZIP av AdminCP alternativet GZIP HTML Output så din utgang er fremdeles glidelås. Du kan se det her:
    Gzip Test
    MERK: det er tydelig beskrevet i vBulletin alternativ:
    Hvis du allerede bruker mod_gzip eller mod_deflate på serveren, ikke aktiver dette alternativet.
    Så i dette øyeblikk virker det som om du har en av de på, fordi produksjonen er pakket uansett. Og dette er sannsynligvis årsaken til problemene med vBET gjest cache - det er dobbel glidelås så nettlesere får gale med det.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg har nå deaktivert gzip i min ACP, men fremdeles får disse feilene:

Advarsel: filemtime () [function.filemtime]: stat mislyktes for [path] / vbet_guestcache/en/_forums_dnp_news_php_content_3_id_8978.html i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

Advarsel: Kan ikke endre header informasjon - hoder allerede sendt av (output startet på [path] / includes / class_core.php: 4598) i [path] / dnp_news.php on line 320

Advarsel: filemtime () [function.filemtime]: stat mislyktes for [path] / vbet_guestcache/en/_forums_forumdisplay_php_f_8278.html i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

Ble medlem
    Mai 2010

Denne feilen er løst på vårt forum. Prøv det:

1.Just redigere filen (vennligst ta en kopi av denne filen): includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
    2find linje:
    PHP Code:
    if ((time() - filemtime($vbet_readGuestCacheFileName) <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) { 
    endre den til:
    PHP Code:
    @$fileTime filemtime($vbet_readGuestCacheFileName);
    if ((
    time() - $fileTime <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) { 

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Awesome Kamil. Som syntes å ha gjort det. Fungerer bra nå. Tusen takk!

Jeg vil spørre min Moderatorer å også sjekke nå om den andre saken med dem å flytte innlegg og få hvite sider er fortsatt til stede.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg er ikke sikker på at dette er relatert til Guest Cache - hvis moderatorer beveger trådene da de ikke er gjester ... Vennligst sjekk først gjør det fortsatt skjer når gjest hurtigbuffer er deaktivert. Hvis ja vil vi vite for å sjekke noe annet. Slik jeg ser det nå er det mest sannsynligvis ikke gjest cache problem - moderatorer er ikke gjester, så gjest cache ikke jobbe for dem ...

Kamil du verifisere med Taurus gjør Guest cache arbeider i det hele tatt. Også gjør problemet skjer når Guest hurtigbuffer er deaktivert. Kontroller kan du gjengir det på vår test forumet.
    Taurus - kan du se i serveren logger eventuelle feilmeldinger? Jeg forventer at noen filen ikke er inkludert ved en feiltakelse. Hvis ja på serveren logger du vil ha kommuniserer om ukjent funksjon - dette vil tillate oss å løse problemet veldig fort.
    Sist endret av vBET; 02-11-1013:40.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Beklager, jeg mener ikke å si det hadde noe å gjøre med gjest cache. Jeg bare nevnte de to spørsmålene sammen som å ikke åpne en egen tråd.

Den første utgaven om gjest cache er nå løst. Den andre skjedde mens gjest cache var deaktivert, så jeg er heller ikke sikker på om løse gjest cache ville løse det. Men jeg vil fortelle dem til å prøve nå anyways. Jeg vil rapportere tilbake om det.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

OK så - min feil. Jeg tok det som ett problem. Vennligst holde en tråd per ett problem. Det vil gi oss mulighet til å håndtere det på riktig måte. Min feil - synd for deg og Kamil.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •