Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 17

Tråd: Facebook likhet Button

  1. #1
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

    Default Facebook likhet Button

    Jeg har lagt til en Facebook som knapp til nettstedet mitt.

    Det fungerer helt fint bortsett fra når jeg liker en oversatt side.

    Url som viser på min Facebook-profilen er alltid url for den engelske siden (forum standard språk)

    Hvordan kan jeg få knappen arbeidet for oversatte sider.

    Her er den mod detaljene, Facebook "like" knapp for VBulletin - vBulletin SEO Forums

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Hva jeg ser det er iframe ikke en knapp. Vennligst beskrive nøyaktig hvordan det fungerer, er hvordan den presenteres på forumet din (gi URL der vi kan se det på forumet og fortelle hvilken som er det).

  3. #3
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

    Default

    lol, laster iframe lignende knappen, hvor har du vært i 2010, dont du vet hva en facebook slik knapp?

    Uansett, hva no legg den på deg testområde eller på vbet, tar det 2 sekunder, og mange av brukerne bruker den.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Vær oppmerksom på at min tid tilbringer i 2010 år er min personlige ting. Hvis du forventer støtte foreslår jeg å svare på spørsmål i stedet for å skrive setninger som gir ingenting for problemet og kan bli behandlet som støtende. Vi er ikke interessert i hva som etter din mening bør være kjent av alle mennesker i verden (for dette må du bruke Members Area - du har der Off Topic sub forum), men i å hjelpe deg. Og for at vi trenger dine svar.

    Vær oppmerksom på at vi ikke installere hver eneste mod som brukes av hver av våre kunder. Vennligst svar på gitte spørsmål, så vil vi kunne analysere problemet og hjelpe deg

  5. #5
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

    Default

    Vennligst beskrive nøyaktig hvordan det fungerer
    Koden jeg knyttet til, legger til en facebook som knapp på vBulletin forumet sidene, når du klikker det den viser deg likte vb siden og det viser også på din Facebook-profil.

    Det fungerer helt fint bortsett fra når jeg liker en oversatt side.

    Url som viser på min Facebook-profilen er alltid url for den engelske siden (forum standard språk)

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    gi URL hvor vi kan se det på forumet og fortelle hvilken som er den
    Jeg vil tillate meg å se det og bedre forstå. Se også linker, hvilke endringer, hva som ikke er under oversettelse, osv. Nå er jeg ikke i stand til å avgjøre hva som skjer. Vennligst gi spurte data

  7. #7
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Vennligst PM meg tilgang detaljer for enhver test konto som vil tillate meg å se det (vi ikke skaper falske kontoer på dine klienter forum). Jeg er på forumet akkurat nå så vil jeg kunne sjekke det fort

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    OK, så jeg er der. Men du fremdeles ikke skrev hva bør jeg leter etter ...

    Igjen fortell "som man er det" - hvilken knapp vi snakker om? Hva skal jeg etter noen forumet din? Gi meg litt tekst, eller beskrive bildet ... Jeg ser nå knappen for donere og for å søke ...

  10. #10
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010
    Innlegg
    210

    Default

    Den facebook som knappen i midten av skjermen.


Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •