Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: VB4.0.7 + flagg kan ikke være i Custom mal

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default VB4.0.7 + flagg kan ikke være i Custom mal

Det er et problem å endre utformingen flagg plassering
    Hvis du setter inn koden {vb: rå vbenterprisetranslatorflags} og velg "Flags Place" som en egendefinert ********** Og direkte på "Custom flagg mal" til navnet på malen der du vil legge til flagg manuelt

Får ingenting!

Hvis du passerer den "Flags Place" til et annet sted (ikke et egendefinert sted)
    Godta den posisjonen vi setter {vb: rå vbenterprisetranslatorflags}-koden og plassering av Vbet

Kort sagt, flaggene vises to ganger

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Text automatically translated from: Hebrew to: Norwegian
    Translated text
    Hva skjer hvis en tilpasset sikring
    Er det vises også i sub design?

Fordi jeg jobber med noen design, er det viktig design under flaggene vil også
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vi vil sjekke det på vår side. Hvis vi vil ikke være i stand til å reprodusere, er det mulig at noe er ødelagt i layouten (hvis du har tilpasset).

Først skal vi passe betyr det fungerer på vår side (ny versjon av vBulletin kunne forandre noe). Kan du fortelle nøyaktig hva de skal gjøre for å reprodusere? Jeg mener hvor akkurat du vil legge til flagg? Hva er akkurat din konfigurasjon når du har flagg to ganger (noen andre som skikk - som akkurat på din side)?

Også - Jeg forstår ikke spørsmålet ditt om sub design - hva mener du med sub design?

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Text automatically translated from: Hebrew to: Norwegian
    Translated text
    Child stil, er design under et annet format og påvirkes av det
    Original text

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av dacho View Post
    Hvis du passerer den "Flags Place" til et annet sted (ikke et egendefinert sted)
    Godta den posisjonen vi setter {vb: rå vbenterprisetranslatorflags}-koden og plassering av Vbet

Kort sagt, flaggene vises to ganger
    Hvis du bruker en fleg plasseringen ikke skikk (for eksempel: navbar-bunn) dette merket - {vb: rå vbenterprisetranslatorflags} blir automatisk inkludert, så hvis du limte denne koden i til mal for hånd, og sette dette valget - ikke skikk. vil du ha ditt flagg tatt to ganger. Så hvis du bruker flagget annet sted enn tilpassede - bare slette denne tag fra malen.

sub design: Du mener at for eksempel på hoved forumet du bruker sthe stil 1 og på en annen del av forumet du bruker style 2? hvis ja - du bør redigeres maler med samme navn i stil 1 og stil 2.

Code:
    There is a problem changing the design flags location
    If you put the code {vb: raw vbenterprisetranslatorflags} and choose the "Flags Place" as a custom ********** And direct the "Custom flags template" to the name of template where you want to add flags manually

Get nothing!!
    Kan du lime inn her navnet på denne malen? Jeg ønsker å teste det på min test forumet.

Thanks

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •