Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 18

Tråd: Sett standard språk som standard for brukere som ikke gjør det ennå

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Smile Sett standard språk som standard for brukere som ikke gjør det ennå

Som mentionned i post # 16 her: http://www.vbenterprisetranslator.co...-french-2.html

Kanskje, et annet alternativ for å sikre at brukerne har satt en standard språk, kan det være et alternativ som ville oppdage om en bruker har gjort det når han logger inn på forumet? Hvis standardspråket er oppdaget å ha blitt satt, ville brukeren fortsette logge inn prosessen som vanlig, men om det er å oppdage det som han ikke gjorde det, ville det være en melding ber brukeren å gå i profilen sin (bringe ham dit automatisk) og ber ham å velge en standard språk før han kan gå hvor som helst ellers på forumet.

Dette vil sørge for at alle meldinger skulle bli oversatt (inkludert BBCoder) på forumet, fordi alle brukere ville ha valgt sin standard språk.

Dette ville virkelig være en stor addon.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

God idé Akseptert.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Flott, jeg er glad for at du liker mitt forslag. Faktisk, med dette implementert, vil dette unngår du å svare på mange spørsmål om "hvorfor ingenting er oversatt" eller "det fungerer ikke" litt som noen av mine egne spørsmål i fortiden.

Er dette kommer til å bli implementert i neste versjon? 3.1.3? Jeg ser du allerede kjører 3.1.3 her, men det er ikke foreslått i download området ennå.

Ble medlem
    Oktober 2009

FERDIG - etter brukernavn uten standard språk sett er omdirigert til å redigere profil side, hvor han ser passende melding styrke ham å sette den. Det er konfigurerbar (aktivert / deaktivert). Vil bli inkludert i vBET 3.1.3

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Wow, kan ikke vente å få 3.1.3! lol Thanks a lot!

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi planlegger å legge inn 3.1.3 funksjonen for automatisk språk anerkjennelse. Etter det skal vi være klar til utgivelse. Selvfølgelig planer kan endres hvis noen annen genial idé kommer fra våre kunder. Vi foretrekker fleksibilitet som nøkkelen til å virkelig godt produkt

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg forstår. Det er bare at jeg venter på å introdusere din hack offisielt på mitt eget nettsted og ber jeg har gjort ville virkelig hjelpe meg å unngå noen forvirring om defaut språk, osv. Jeg ville virkelig trenger dette implementert ASAP. Er det mulig for deg å gjøre 3.1.3 tilgjengelig og implementere automatisk språk gjenkjennelse i en fremtidig utgave? Denne funksjonen er ganske store, ikke bør det inngå i en større oppgradert som 3.2 eller noe sånt?

Uansett, det koster ingenting å spørre, men jeg ville virkelig satt pris på å få 3.1.3 så snart som mulig, takk.

Junior Member
    Ble medlem
    November 2009

Text automatically translated from: Turkish to: Norwegian
    Translated text
    Dette er også meget velsmakende Jeg tror den beste måten, håper jeg at jeg fikk lisensen ville være fordelaktig.
    Original text

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Cybershaolin View Post
    Denne funksjonen er ganske store, ikke bør det inngå i en større oppgradert som 3.2 eller noe sånt?
    Du er helt rett

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

OK gjennomføringen av dette ble gjort, men: Registrering for nye brukere er OK, men når en bruker er et forum medlem siden lenge, det er et problem med det:

Det fungerer bra på en måte som når man logger på, en bruker som ikke satte standard språk ennå blir automatisk omdirigert i innstillingene der han kan sette sitt språk. Problemet er selv om han ikke endre noe (altså ikke endre språk) informasjonen lagres som dette og brukeren vil fortsatt ikke ha sitt språk set! Så bør det være en melding som forteller brukeren at han må sette språket hans etter at han lagrer informasjonen, hvis han ikke hadde satt den. Så, hva jeg mener er at det skal tvinge brukeren til å angi språk. Fikk mitt poeng?
    Sist endret av Cybershaolin; 04-12-0905:07.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •