Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: feilmelding på oppgradering

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Junior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default feilmelding på oppgradering

hello,

Jeg har for tiden vbet 2,21 kjører på nettstedet mitt, med vBulletin 3.8.1 og vBSEO 3.3.2. Jeg gikk å oppgradere til vbet 3.12. Jeg lastet opp alle filene til å overskrive den eksisterende. Jeg deretter gikk til admincp å laste produktet. Men da jeg dro til admincp, fikk jeg følgende feilmelding:

Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / user katalog / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 38

så jeg kunne ikke logge inn for å admincp å laste produktet.

Jeg har gått tilbake til vbet 2,21 filer for nå.

vet du hva problemet er? Hvordan kan jeg løse denne feilmeldingen?

takk
    simit

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av simit patel View Post
    hello,

Jeg har for tiden vbet 2,21 kjører på nettstedet mitt, med vBulletin 3.8.1 og vBSEO 3.3.2. Jeg gikk å oppgradere til vbet 3.12. Jeg lastet opp alle filene til å overskrive den eksisterende. Jeg deretter gikk til admincp å laste produktet. Men da jeg dro til admincp, fikk jeg følgende feilmelding:

Kan ikke redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / user katalog / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 38

så jeg kunne ikke logge inn for å admincp å laste produktet.

Jeg har gått tilbake til vbet 2,21 filer for nå.

vet du hva problemet er? Hvordan kan jeg løse denne feilmeldingen?

takk
    simit
    Dette er normalt, fordi du ikke gjorde hele integreringen som beskrevet i manualen og har det allerede gjort delvis (allerede sett. Htaccess regler). Vennligst se her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...2.html # post169

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •