Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: Endre språk i usercp men holder lenke i url etter

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Question Endre språk i usercp men holder lenke i url etter

Ved endring forumet språk i usercp til et annet språk, la oss si dette eksempelet:

Nå: english
    Bytte for fransk
    Skifte tilbake til engelsk

Når lagret, holder leseren URL legge de gamle lang = fr på slutten eller en nettadresse (eller i dette tilfellet, her på forumet ditt, holder det dette: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

Er dette en bug?

BTW hvorfor er det annerledes her? Her får vi forumet / fr og på forumet mitt får vi lang = fr på slutten av URL-er?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Cybershaolin View Post
    Ved endring forumet språk i usercp til et annet språk, la oss si dette eksempelet:

Nå: english
    Bytte for fransk
    Skifte tilbake til engelsk

Når lagret, holder leseren URL legge de gamle lang = fr på slutten eller en nettadresse (eller i dette tilfellet, her på forumet ditt, holder det dette: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

Er dette en bug?

BTW hvorfor er det annerledes her? Her får vi forumet / fr og på forumet mitt får vi lang = fr på slutten av URL-er?
    Jeg vil sjekke ikke det er noen, men med cookies - takk for varsel.

Om form av URL - gå til Admin CP - > vBET - > Main og se hva du har satt for Oversettelse lenker typen

Ble medlem
    Oktober 2009

Korrigert - vil bli inkludert i 3.1.3

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vel jeg fortsatt opplever dette problemet ved hjelp 3.2.2. Så du prbably holde dette åpent i stedet for å Stengt ...

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Cybershaolin View Post
    Vel jeg fortsatt opplever dette problemet ved hjelp 3.2.2. Så du prbably holde dette åpent i stedet for å Stengt ...
    Beklager det ble rettet opp og testet i 3.1.3, kanskje vi korrigert noe lignende.

Vennligst fortell meg ser du denne feilen på vår server. Hvis ikke kan du PM meg ditt forum URL.
    Sist endret av vBET; 28-11-0921:39.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Nei det synes å være OK her, men du bruker vBSEO lenker kataloger her, så jeg kan egentlig ikke sammenligne, fordi på min side, jeg bruker den "language = no" mønster.

Ble medlem
    Oktober 2009

Og dette er svært nyttig informasjon for oss. Vi vil teste den ikke denne konfigurasjonen på vår testing server.

Også - vi anbefaler for å endre mønsteret til passer for SEO konsensus. Vær oppmerksom på at du ikke trenger å bruke vBSEO - vBET støtter det selv for rå vBulletin koblinger (og i 3.3.0 støtter det også med koblinger oversettelse for GRATIS SEO mod - Zoints SEO).
    Sist endret av vBET; 29-11-0916:08.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg bruker ikke vBSEO og mine innstillinger reflektere dette. Takk for at du tok deg tid til å se på dette.

Ble medlem
    Oktober 2009

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg