Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 21

Tråd: advarsel fra google

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

bhanuprasad1981,
    Send meg en MSN-kontakt i PM.

Etter Googles e deaktivert Jeg vBET for et par dager og den oversatte lenker (duplikat 52x) begynte å slippe ned og Google Crawlers sakte begynte å ta av, men trafikken min og Google Adsence Revenue begynte å avta raskt. Så jeg prøver et lite eksperiment nå, jeg slått på vBET med alle språk slått på, men med bare 4 språk blir bufret og i et par dager vil jeg gi deg resultatene.

kamilkurczak,
    Dette er et alvorlig problem som må tas opp som noe har endret seg med Googles Crawling Strategi, Som på begynnelsen av året alle oversatt tråder (52x) blir betraktet som duplicate tråder perioden. Dette påvirker meg fordi jeg har en medium størrelse forumet 400.000 Posts x 52 = Jada Død!
    Jeg begynner å miste Adsense inntekter og dette gjør meg sint!

Du har en PM, PS: Jeg slettet vBET cache etter Warning.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

ok jeg har en PM. Jeg skal sjekke det, og jeg venter på resultatene av testen. Thanks
    Sist endret av kamilkurczak; 13-01-1114:40.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av kamilkurczak View Post
    ok jeg har en PM. Jeg skal sjekke det, og jeg venter på resultatene av testen. Thanks
    Jeg skal prøve mitt oppsett i de neste dagene men hva kan du fortelle meg om hva som skjer med Google? Hva har de forandret seg? Hva er vBET tenkt å gjøre med det? Dette problemet vil sikkert treffe alle de medium | store fora før eller senere.

Hilsen

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Vennligst manke en ny tråd med dette problemet - vi ville likt å samle alle spørsmål i tråder. Du kan lime det et innhold av PM med koblinger? Jeg ønsker å vise det vår en annen arbeidstaker, kan du?
    Sist endret av kamilkurczak; 14-01-1114:28.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hvorfor skal jeg lage en ny tråd om problemet er nøyaktig den samme? Jeg har sendt deg e-post med lenker i PM som kreves, Jeg ønsker ikke å offentliggjøre en reservert Google e-post på grunn av lokale Privacy Lover og fordi det går mot Googles TOS. Du har all nødvendig informasjon så gi meg et svar.

Hilsen

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Hvorfor skal jeg lage en ny tråd om problemet er nøyaktig den samme? Jeg har sendt deg e-post med lenker i PM som kreves, Jeg ønsker ikke å offentliggjøre en reservert Google e-post på grunn av lokale Privacy Lover og fordi det går mot Googles TOS. Du har all nødvendig informasjon så gi meg et svar.

Hilsen
    Fordi:
    1. Du har andre eksempler på nettadresser fra Google
    2. Grunnen til i ditt tilfelle kan være annerledes at her
    3. Løse dette problemet kan ikke løse en
    4. På dette tidspunktet er jeg ikke sikker på hvem som har saken - ikke status av dette er igjen "for å forklare" fordi det returneres i tråd forfatter forumet, eller på grunn av notatet.
    5. Som jeg forstår på dette tidspunktet bhanuprasad1981 som er forfatter av denne tråden har ikke dette problemet lenger - så dette problemet er lukket.
    Seks. Våre ansatte vet ikke hvem du skal hjelpe akkurat nå uten å lese hele tråden. Vi kan ikke tillate for det - ellers vil vi ha situasjoner når vi trenger å lese hundrevis av innlegg å realisere som fremdeles trenger vår hjelp

Vær bare åpne ny tråd for å gjøre det enklere - når tror er enkle, de kommer raskere
    Sist endret av vBET; 14-01-1119:10.

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av bhanuprasad1981 View Post
    Er du riktig, ignorerer jeg at e-post, resultatet ble 75% av trafikken tapet sammen med siderangering slippe, jeg har helt fjernet VBET to måneder tilbake, men trafikken er likevel altfor lavt i forhold til mine nettsteder trafikken før du installerer vbet
    Hallo. Fortell hva som er faktiske status på forumet ditt. Jeg er litt fortapt, fordi Kamil lov til å håndtere to spørsmål i en tråd. Da jeg så du fikk svar og en mulig årsak - feil integrasjon. Du håndterte dette, bekreftet at nå integrasjon er OK og slutte å svare for 2 møll - våre medarbeidere antok at problemet er løst på forumet ditt. Så hva skjer?

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Fordi:
    1. Du har andre eksempler på nettadresser fra Google
    2. Grunnen til i ditt tilfelle kan være annerledes at her
    3. Løse dette problemet kan ikke løse en
    4. På dette tidspunktet er jeg ikke sikker på hvem som har saken - ikke status av dette er igjen "for å forklare" fordi det returneres i tråd forfatter forumet, eller på grunn av notatet.
    5. Som jeg forstår på dette tidspunktet bhanuprasad1981 som er forfatter av denne tråden har ikke dette problemet lenger - så dette problemet er lukket.
    Seks. Våre ansatte vet ikke hvem du skal hjelpe akkurat nå uten å lese hele tråden. Vi kan ikke tillate for det - ellers vil vi ha situasjoner når vi trenger å lese hundrevis av innlegg å realisere som fremdeles trenger vår hjelp

Vær bare åpne ny tråd for å gjøre det enklere - når tror er enkle, de kommer raskere
    1. Du har Google e-post. kamilkurczak har Google e-post. Jeg kan ikke legge Google post offentlig grunnet min lokale Land Privacy Lover og fordi det er mot Google TOS som ville få meg BANNED umiddelbart av Google Adsense.

2. Gi meg grunnen | fix for problemet mitt siden du har alle de materielle.

3. Advarselen e-poster som vi begge har mottatt er de samme.

4. Jeg har det samme problemet som de fattige bhanuprasad1981, Nå er det for sent for ham, men ikke for meg, er en rask svar som kreves ellers vil jeg følge hans sikre død.

5. Som jeg sa i punkt 1. Du og kamilkurczak har all nødvendig informasjon så ikke løpe rundt i bushen og gi meg et solid nyttig respons | fikse og ikke bekymre deg for å heve din tråd teller.

bhanuprasad1981 Svarte et par dager siden (noen få tråder over min), og bekreftet det jeg sa og uttalte også at han var lammet, hans sitat er under, jeg vet ikke hvor du leser at hans problemet var fikset??
    bhanuprasad1981,
    Er du riktig, ignorerer jeg at e-post, resultatet ble 75% av trafikken tapet sammen med siderangering slippe, jeg har helt fjernet VBET to måneder tilbake, men trafikken er likevel altfor lavt i forhold til mine nettsteder trafikken før du installerer vbet
    Så jeg må anta at hans problemet var ikke løst ved vBET fordi han avinstallert vBET alle sammen. Før jeg ender opp som ham jeg vil ha svar raskt uten billige snakke fordi Jeg tape penger og dette vil bli et problem.
    Sist endret av mario06; 15-01-1107:49.

Ble medlem
    Oktober 2009

Så kan du bare lage ny tråd for problemet ditt. Du kan skrive det at innholdet er i PM, men vi trenger nye krysset åpnet for emisjon for å kunne klare det. Vennligst åpne nye tråd for problemet ditt hvis du ønsker vår støtte. Denne saken er for bhanuprasad1981 og det er løst fordi han ikke lider problemet lenger.

Ingen nye tråd = ingen sak for våre ansatte. Vennligst - dette er problemet ikke å diskutere. Vi vil starte arbeidet med saken når nye tråd for den kommer og vi vil være i stand til å håndtere det på riktig måte. Vi er her for å hjelpe deg Vi gir deg vår gratis support. Vi har enkel prosess som gjør det mulig å administrere kunder problemstillinger i god måte. Ved å nekte å starte prosessen (skrive ny tråd) du nekter supporten.

Vi vil gjerne hjelpe deg - bare du opprette ny tråd med problemet beskrivelse - du kan skrive det som kobler var send på PM, kan du inkludere det link til dette emnet. Likevel trenger vi deg til å gi oss en krysses ved å starte ny tråd i bugs rapporter eller feilsøking delen. Så snart du gjør det vil vi begynne arbeidet med det. Våre kunder database blir større og større og god, vil enkle og brukt prosess tillate oss å hjelpe alle våre kunder på best mulig måte og tillate oss å administrere hensiktsmessig sine saker.

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •