og jeg har bare to e-poster.alt er bra, jeg kan ikke reprodusere ditt problem, så jeg tror at alt er ok.
og jeg har bare to e-poster.alt er bra, jeg kan ikke reprodusere ditt problem, så jeg tror at alt er ok.
En bruker bare postet og både jeg og min moderatorer fikk varslet to ganger!, Har dette bare skjedd siden installasjon vBet.
Jeg vil legge til e-post til vårt forum som gir varsel, hvis du legger deg vBulletin vil ikke gi deg melding om ditt eget innlegg, vil jeg skrive et innlegg og se om du får bare én e-![]()
Bare lagt ut og fikk 6 meldinger .... du ville ha også!
det kan være noe å gjøre med koden kodene?
ok Jeg la merke til det. Kan du forklare hvordan du legger til e-post til forum? Jeg vil prøve å gjengi det på min test forumet.
Jeg gjorde i første innlegget http://www.vbenterprisetranslator.co...289-post1.html
ok, Takk for det. Nå vil jeg prøve å gjenskape dette problemet på min test forumet og fikse det!
![]()
Takk, men det kan være noe å gjøre med min kodetagger eller mine html-knappen for å markere koden.
Føl deg fri til å se gjennom maler / filene du har tilgang til både
Hadde bare et nytt innlegg i dette forumet, men bare én melding, men de gjorde ikke bruker tags Konverter sortert og filtrert regneark til HTML