Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Tråd titler er ikke oversatt

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Tråd titler er ikke oversatt

Hei, beklager å poste igjen, jeg har nettopp hatt en polsk person innlegget her Problemet z pewnym wykresem innlegget er oversatt, men innlegget tittelen er fortsatt i polish, kan noen ta en titt please?

Hilsen
    Simon

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst gå til å redigere tråd alternativet, går du til avansert og sjekke ikke tittelen er innsiden av langtitle bbocde. Hvis ikke - så vennligst legg den (bruk Språkparameteren - akkurat som for lang). Sannsynligvis er dette den.

Slike ting skal ikke skje hvis vBET gjøre opaquing meldingen (Se vBET Google valg for detaljer). Men hvis noen vil uklar melding av hånd i lang bbcode, så vBET ser at noen allerede tok vare på det, og ikke gjort noen endringer.

Rådfør gjorde det hjelpe og gjør problemet er løst.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har lagt språk-kodene og tråden titile ser slik ut nå
    [Lang = pl] problem z pewnym wykresem [/ lang]

EDIT: Min unnskyldninger Jeg har lagt kodene som dette nå [Langtitle = pl] problem z pewnym wykresem [/ langtitle] og tittelen oversatt ok, hvordan kan jeg få dette til å være automatisk som kodene ikke var tilstede før jeg redigert tittelen?

Hilsen
    Simon
    Sist endret av Simon Lloyd; 07-10-1007:07.

Ble medlem
    Oktober 2009

Akkurat som jeg skrev - se Google Valg for vBET i Admin CP. Du kan velge det samsvarer hvordan å automatisk legge til språk-koden. Vi anbefaler å bruke Trust Google når tilliten verdig, Terskel er det lurt å lese beskrivelsen av alle strategier og velge beste for deg Hele beskrivelsen er i parameter beskrivelse - så akkurat på plass der du syk konfigurere den

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg valgte Trust Bruker (som du anbefalte i programmet), sier du at langtitle taggen ikke er lagt til automatisk?

Ble medlem
    Oktober 2009

Tillit brukeren er best for ytelsen fordi ikke spørre Google om mening, hva som tar tid (send forespørsel til Google - vente på respons).

Fremdeles fra brukervennlig side er det best å bruke strategien som stoler på Google. Det er fordi ikke alle brukere kan ha satt sin standard språk, eller noen ganger brukerne sette den, men vet også forumet språk og skrive i forumet språk - i så fall vBET vil ugjennomsiktig i språk punkt av bruker som standard språk. Så du kan ha post på engelsk, men merket som fransk, fordi brukeren setter det som sin standard språk.

Hvis du ønsker å bruke alternativ tillit bruker - vi sterkt anbefale å tvinge brukeren til å sette sin standard språk. Du kan gjøre det veldig enkelt - det er konfigurerbart i vBET. Så vBET kan omdirigere til brukerprofilen siden dersom brukeren ikke har satt sin standard språk. For noen brukere kan dette være ikke altfor praktisk, men omdirigering vil stoppe etter bruker standard språk er innstilt. Du kan selv velge vil du omdirigere brukere bare så vidt etter innlogging, eller igjen og igjen før parameteren er innstilt (da brukeren ikke kunne gjøre noe på forumet ditt til hans standard språk er angitt).

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Michal, takk for svar, jeg har allerede "Force bruker .." satt og brukeren hadde satt sin standard språk til polsk om registrering og han postet i polish, så jeg forstår ikke hvorfor tittelen ikke burde ha oversatt?

Jeg vet egentlig ikke ønsker å nedgradere ytelse og vente på google som noen ganger forumet venter på goole tilpassede søk for å bli lastet, venter på post oversettelse ville være dårlig!

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •