Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Kan ikke endre språk

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Kan ikke endre språk

Sitat:
    Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd
    Jeg fulgte din installere instruksjonene til punkt og prikke nå ingen kan få tilgang til alle trådene i det hele tatt!

Kan du hjelpe?

Hilsen
    Simon
    Trådene er nå synlig (strange!) men du kan ikke endre språket, hvis du gjør det du blir omdirigert til en standard vBulletin melding som sier du har fulgt en ugyldig lenke, kontakt administrator.

Den eneste måten å komme tilbake til forum morsmålet er å forandre hvilken språk i Navbar no / forumz / fr / til / forumz / no /

Jeg er 100% sikker på at jeg har fulgt, sjekkes og kontrolleres på nytt dine instrukser, har jeg vBSEO og vBSEO sitemap og gjort nødvendige endringer.

Hilsen
    Simon

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

hva om din. htaccess reglene?
    fikk du noen konfigurasjoner i admincp-> vBET-> main?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Konfigurert hoved-og installert to omskrive linjer i begge mine. Htaccess (ett utenfor forumet roten og en innvendig)

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Må gå ut for en time vil være tilbake å svare på eventuelle spørsmål rundt 16:00 GMT

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

du limte inn feil. htaccess regler.

korrigere skjemaet nedenfor:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Sist endret av kamilkurczak; 05-10-1014:55.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •