Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 14 av 14

Tråd: Brukere oppslaget i ulike språk

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Takk for svar og forklare, vil du gi ut en oppdatert versjon snart som tar vare på de vBSEO & sitemap automatisk?

Hvis jeg har å vise flagg for å få google indeksering kan jeg fortsatt har automatisk språk endring?

For min tilpassede bbcode har jeg måttet legge til php-filer under koden BBCode for min versjon sammen med den ekstra fil for koden til å se tilbake på det fortsatt beholder <pre> tags ... etc her er en prøve tråd Endre VBA-kode utskrift med valgt side tror du at det ville bli problemer med å bruke vbet på nettstedet mitt?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vi vil ikke slippe vBET versjon som kaker bryr seg om vBSEO og sitemap integrasjon automatisk. Dette er ikke mulig, fordi de som mods ikke tillater det (ikke har noen kroker). Derfor er integrering krever enkel kode endringer - det er beskrevet veldig godt i readme-fil på finn-erstatte nivå - så det er enought å vite hvordan du skal bruke tekst editor bo gjorde det.

Du trenger ikke må ha flagg for Google hvis du integrerer med sitemap generator. Vi fortsatt råd til å ha flagg inkludert (allerede beskrevet hvorfor). Alternativer for flagg ledelse og for omdirigere er separert. Så du kan ha den i noen sonfiguration settet du vil. Det Mennas at du kan ha flagg og automatisk omdirigering basert på broswer språkinnstillinger

Hvis spesielle merker (som jeg skrev, er i henhold til vBulletin arkitektur BBCoder registrert av spesielle vBulletin krok, eller også av Admin CP - og jeg er fortsatt ikke sikker på det er gjort på den måten) blir kun brukt inne i CODE bbocde så ser jeg ikke noe problem - innhold av koden, er PHP og HTML bbodes ikke oversatt

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Ok Et siste spørsmål, kan hvis jeg kjøpe, og det bryter mine egne BBCode (som er en av de fleste funksjonene på området mitt) jeg avinstallere og få en refusjon innen la oss si 10 dager?

Akkurat nå har jeg google oversette (som er kjernen i mod din) som oversetter alt (unntatt facebook) inkludert bbcode CODE, hvis mod fungerer som tiltenkt uten å oversette bbcode jeg vil gjerne beholde den.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Så hvis det er som du beskriver og din spesielle mark brukes kun inne i CODE bbcode så kan du slappe av og være rolig om det. Du kan skrive noen teste meldinger på forumet vårt så vil du se at innholdet i CODE bbcode ikke er oversatt av vBET (og tekst rundt det er). Se her:
    Code:
    This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of [such]brackets will be changed[/such]

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •