Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: multi lang forumet

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default multi lang forumet

Hei jeg har 1 forum skrive på flere språk

Forumet lang en
    sub forumet lang en
    sub forumet lang en
    sub forumet lang en

Forumet lang 2
    sub forumet lang 2
    sub forumet lang 2
    sub forumet lang 2

Jeg har prøv Vbet Gratis og jeg må velge 1 forumet språk og dette skaper problemet til et annet språk diskusjonen .. i Pro-versjonen kan jeg velge forumet språk ved forumet og sub forum?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Nei dessverre på dette tidspunktet vBET forutsetter at forumet har en hovedspråk. Du kan gjort noen endringer som vil tillate deg å håndtere din forum med vBET pro versjon (betalt én), fortsatt som standard vil det ikke fungerer hensiktsmessig.

Hva du kan gjøre å ha pro-versjonen er å sette en av dine forumet språk som hovedspråk. Og for andre en bare endre alle eksisterende meldinger i andre språk og ugjennomsiktig de i lang og langtitle bbcodes. På denne måten forum vil egentlig bare ha én viktigste språk, og alle meldinger i 2. språk vil være merket at slangen er i forskjellige språk. Så vBET vil oversette alt riktig da.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •