Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 28 av 28

Tråd: Test: Denne teksten er skrevet på fransk

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

OK det er implementert og vil bli inkludert i vBET 3.2.0 (ja vi hadde planer 3.1.3, men det er altfor mye endringer slik at det blir 3.2.0).

Du kan teste det her. Dette forumet faktisk har valgt strategi å stole på Google når resultatene er minst 10% sikker.

Så nyt

Ble medlem
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    For eksempel ble denne meldingen ikke er markert med meg at han er polsk. Enten manuelt eller ved å angi standardspråket. Kort sagt - Jeg løy til vBET hevdet at meldingen er på engelsk, men ved hjelp av gjenkjenning av språk vBET han innså at meldingen er på engelsk bare på polsk og det skikkelig merket
    Original text

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Flott jobb. Har du en utgivelsesdato i hodet? Jeg trenger virkelig den nye versjonen ...

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Cybershaolin View Post
    Flott jobb. Har du en utgivelsesdato i hodet? Jeg trenger virkelig den nye versjonen ...
    Ja vi har - i dag Vi er glad for å gi raske hva våre kunder trenger

Produksjonen er allerede i gang. Det vil ta opptil 2 timer. Vi trenger også produsere legge for VBA Dyna integrasjon å støtte språkgjenkjenning også der

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Wow! Thanks a lot! Great service!

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    OK det er implementert og vil bli inkludert i vBET 3.2.0 (ja vi hadde planer 3.1.3, men det er altfor mye endringer slik at det blir 3.2.0).

Du kan teste det her. Dette forumet faktisk har valgt strategi å stole på Google når resultatene er minst 10% sikker.

Så nyt
    Text automatically translated from: Polish to: Norwegian
    Translated text
    Dette er bare en test som sjekker om gjenkjenning av språk fungerer godt med sitater rettet mot nye linjer.
    Original text

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    OK - jeg vet nå at det er mulig å gjenkjenne språk ved å krølle seg. Også at Google gjør feil, men er så snill som forteller hvor sikker han er om hans gjetning (0 - ikke i det hele tatt, 1 - 100%, alt mellom - du vet hva).

Så på dette tidspunktet mitt forslag for denne funksjonen er å gjøre det konfigureres med alternativer:
    - Klarer alltid bruker (best for ytelse - Google er ikke spurt om når ny melding kommer, vil alle andre alternativer spørre Google om virkelige språk)
    - Klarer alltid Google (Google Resultatet er alltid brukt som ekte språk - ikke bra for korte meldinger)
    - Trust brukeren, men spør Google (i så fall om det er forskjeller mellom hva brukeren merker og hva Google forteller administrator vil få e-post om det)
    - Trust Google når resultatet er tilliten verdig (en annen parameter vil fortelle hvor sikre Google må være å bruke sine resultat - dvs. 0,3)

Og en ting til - Google ikke vil bli spurt om brukeren på ethvert sted på meldingen satt lang BBCode manuelt.

Hva synes du om dette?
    I alternativene foreslått ovenfor, hva ville være veien å velge fra når det pleide å skje den gamle måten før gjennomføringen av dette?

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Cybershaolin View Post
    I alternativene foreslått ovenfor, hva ville være veien å velge fra når det pleide å skje den gamle måten før gjennomføringen av dette?
    Klarer alltid bruker - slik anerkjennelse er ikke gjort.

Side 3 av 3 FirstFørste 123

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •