Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 9 av 9

Tråd: vbet ikke bra? er rett ...

Utestengt
    Ble medlem
    Mai 2010

Unhappy vbet ikke bra? er rett ...

Hei alle sammen ...

første Jeg er virkelig lei meg for å lage denne tråden.

Jeg bruker vbet som gratis versjon fra siste 6 mnd.
    når jeg oppdaterer vBulletin fra vb3.x til vb4.0.6 med Dyr og 3.5.2 etter dette vbet 2.4.3 ikke fungerer.
    for å støtte jeg laget en tråd på vbet nettstedet som navn "" ordet " af " i midten av Nettadresser"" hvilken URL-adresse er : http://www.vbenterprisetranslator.co...-mid-urls.html
    ovennevnte tråd i laget på 26-08-2010 for løsningen og i dag er 15-09-2010 men problemet mitt er fortsatt ikke løst, og også vbet teamet støtte stoppet for meg etter litt hjelp.

og også jeg bruker den nye regelen eller sitte på vBSEO i under tråden:
    vBSEO 3.5 Release Candidate 1 er her! - VBulletin SEO Forums

i denne tråden jeg brukte / forums (eller en annen mappe navn) vB4 installere regel og sitte så etter dette sitter vbet ikke fungerer skikkelig med Dyr og 3.5.2 med nye regler og sittende.

Jeg dobbelt tid fjernet vbet fra forumet mitt og da jeg re-installere med fersk sitter, men fungerer ikke.
    Jeg fulgte hele undervisningen som gir av vbet men fortsatt ikke fungerer og jeg poste hele instruksjonen som jeg fulgte som i under tråden:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4774

men fortsatt ikke fungerer og fortsatt ikke respons fra vbet team.
    Jeg mistet mange medlemmer og søkemotorer trafikk.

mitt forum link:
    http://www.newsoftworld.com/forum/
    oversatt link:
    http://www.newsoftworld.com/forum/af/

så hvorfor jeg oppretter denne tråden for alle som bruker nye vBSEO regler og sitte som for løsning.

Jeg er virkelig lei meg for min svake engelsk.

takk
    Sist endret av newsoftw; 15-09-1019:18.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg tror dette forumet er kun for betalt versjon, jeg bare bruker vbet (betalt versjon selvfølgelig) siden noen dager i går og godt nok resultat, ingen tvil om produktet konsept og støtte, er alle store

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei. Vennligst bruk riktig forum for retten meldinger - tråd flyttet til avsnittet om gratis versjon.

Vær oppmerksom på at vi ikke hadde stoppet å støtte deg. Jeg ønsker å beklage deg - Jeg vet ikke hvordan vi savner dine 2 siste meldingene. Jeg kjempet for at problemet var løst, og vBulletin ikke vise meg ny melding (ingen gul bakgrunn) så jeg bare glemmer det. To ganger ... Og Kamil er på ferie nå. Så vennligst ta mine unnskyldninger. Jeg vil lese hele historien igjen og gi deg svar i dag.

Vi tar oss om alle våre brukere - for betalt og gratis versjon. Selvfølgelig betalte versjonen har prioritet, men gratis en støttes også
    Sist endret av vBET; 16-09-1014:30.

Utestengt
    Ble medlem
    Mai 2010

takk for svar sir.

ja og høyre jeg var innlegget denne tråden i feil seksjon grunn hvis jeg poste denne tråden i gratis versjon delen så vbet teamet fortsatt ikke synes det coz gratis versjon er ikke første prioritet for kontroll som per støtte og så grunnet jeg poste dette tråden i uthevede området for å sjekke som per støtte coz den vbet laget ikke støttet meg fra sist uke eller mer enn det.

så jeg er virkelig lei dette hvis ditt sinn det og jeg beklager dette.

igjen er jeg veldig takk for Mr. vbet for å hjelpe.

Thanks

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg forstår. Ikke appologise - Jeg var den som savner den forrige meldingen, så jeg appologise deg. Problemet er i aksjon akkurat nå, så håper vi vil løse dette snart

Utestengt
    Ble medlem
    Mai 2010

takk for stor hjelp.

Jeg fant bedre løsning er at jeg fjernet vbet fra forumet mitt, og nå serveren Beregnigner og database error begge er løst coz når eventuelle kroppen åpne deretter oversatt kobling av forumet mitt så det tar veldig mye tid ikke være åpen og når koblingen så det viser ingen stiler på oversatt sider.

så nå bare till meg hvordan å stoppe google omdirigering oversatt lenker betyr når jeg fjernet vbet google fortsatt søke oversatt link av forumet mitt.

Vel jeg er veldig takknemlig som hjelper meg i denne saken.

takk

Ble medlem
    Oktober 2009

Bare bruk reditect i. Htaccess fra alle sider med språkkoden til side uten.

Som jeg forstår vi ikke trenger å jobbe mer på andre problem med stiler.

Utestengt
    Ble medlem
    Mai 2010

takk for svar sir.

Jeg vet ikke understtand "Bare bruk reditect i. htaccess fra alle sider med språkkoden til side uten det"

og også stilene saken grunnet jeg fjernet vbet og etter vbet fjernet vBSEO sitemap arbeider start.

takk

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg forstår ikke din setning om sitemap.

Rule som vil omdirigere alle oversatt sidene til ikke oversatt en:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2 [L,QSA]
    Vennligst vedta den til dine spesielle saken og teste den.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •