Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Mobile Device Style Assignment, en verschillende stijl worden gebruikt door verschillende gebruikers

Default Mobile Device Style Assignment, en verschillende stijl worden gebruikt door verschillende gebruikers

Het is eigenlijk over verschillende stijl die gebruikt wordt door andere gebruiker, dus als een stijl opgeslagen in vbet Volledige File Cache voor de gasten (bijvoorbeeld groene stijl), en andere gebruikers van het forum te openen met verschillende stijl als standaard (bijvoorbeeld blauwe stijl), de seconden gebruiker zal nog steeds de eerste persoon stijl zijn opgeslagen in de stijl (de groene stijl, niet de blauwe stijl)

Er is een van de meest populaire mod in vb.org Mobile Device Style Opdracht

zijn Autodetect als de gebruiker met behulp van mobiele telefoon (niet de pc) voor het gebruik van Mobile super lichte huid / style, Niet met standaard

het werkt niet, omdat met behulp van vbet Volledige File Cache Voor de gasten, want de stijl die zijn opgeslagen in de bestanden met de standaardinstellingen stijl, zodat de gebruiker met behulp van mobiele telefoons het openen van de stijl die in de files ook, is het meestal de standaard-stijl (voor pc stijl)

dat de mod weer aan het werk toen ik uit te schakelen vbet Volledige File Cache Voor de gasten, verwijdert u de Chace, en chmod 755 opnieuw de vbet_guestcache map

ik ben nog steeds bezig kan die mod (of andere stijl wordt gebruikt door verschillende gebruikers) werken, maar vol Chace werken ook, dus misschien opgeslagen bestanden Chace te maken op stijl, alleen gebruikt door de gebruiker met dezelfde stijl

indien nog niet moeilijk te begrijpen laat het me weten, zal ik proberen maakt het duidelijker

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Houdt u er rekening mee dat in de laatste release vBET appropriatelly werkt met diffetenr stijlen aind Gast Cache. Gast Cache voegt stijl toe id de naam mier dat is hoe we bieden gasten de mogelijkheid om stijlen te veranderen, zelfs als Gast Cache is ingeschakeld bestand.

Dus eerst controleer dan heb je het laatst hebt vBET release zijn geïnstalleerd.

Zo ja, dan zorg ervoor dat de plugin werkt voor vBET bepaalt welke Gast Cache-bestand moet worden gebruikt. Dit is alles wat nodig is - uw mod verandert de stijl van id en thich wijziging moet worden gedaan voordat vBET gecontroleerd. vBET is het gebruik van styleid om te bepalen Gast bestand in het Cachegeheugen in de haak global_start

hi Michał

- ik heb het nagekeken in het admincp --> Product --> het is vbet 3.3.6 zo zijn de laatste

- Hier is een aantal voorbeeld in de vbetchace, is dit reeds stijl id?
    _showthread_php_t_8458210.html
    _showthread_php_t_8808510.html
    _showthread_php_t_8811110.zip
    _showthread_php_t_1989110.zip

- Michał kunt u me vertellen wat precies plugin die te creëren en lees het volledige Chace bestand, zal ik voorwaardelijke code te schrijven voor deze mod in plugin om wat stijl uit te sluiten van gebruik van volledige Chace bestand. Bijvoorbeeld als de gebruiker met behulp van style-id no.1 hij / zij het gebruik van de volledige Chace, maar als het met behulp van style id no.2 hij / zij niet met de volle Chace

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gast cache code is opgenomen in het bestand / Includes / vbenterprisetranslator_finctions_guestcache.php en functie vbet_getGuestCacheFile bepaalt cache bestandsnaam. Zoals je kunt zien - stijl id wordt gebruikt aan het einde van het bestand een naam geven en wordt gelezen uit
    Code:
    $vbulletin->userinfo['styleid']
    Volledige cache bestand wordt gelezen door vBET in de haak global_start en geschreven in de haak global_complete of global_shutdown.

Ok ik al deze mod werken of voor andere stijlen die u wilt uitsluiten vbet, weet niet of andere mensen dit probleem, maar als ja je kunt met behulp van deze oplossing ook

Ga naar admincp -> Plugins & Producten -> Plugin Manager

zoeken op deze drie plug-ins
    vB Enterprise Vertaler
    Schrijf gast cache
    vB Enterprise Translator - Vlaggen

open en wikkel ze code tevreden met dit als voorwaardelijke

if (STYLEID! = 10)
    {
    / / De code inhoud
    }

wijziging 10 met uw eigen stijl id-nummer dat wilt uitsluiten van het gebruik van vbet en niet met volledige chace, bijvoorbeeld deze stijl : Mobile super lichte huid / style dat het gebruik van Mobile Device Style Opdracht als ik gebruik nu

Nb. Om te weten wat is uw stijl id-nummer, ga naar phpmyadmin -> ga naar Tabel: Style -> kunt u het nummer zien in styleid kolom
    Laatst bewerkt door basketmen; 14-09-10 in 13:51.

Senior Member

Ik heb net het mobiele apparaat stijl unistalled, ik verloor ongeveer ** een dag inkomsten, maar ik heb geen tijd om te spelen rond en ik ben niet van plan om een man 10 **** per uur te betalen te doen.

Dat is de reden waarom ik kopen "klaar" producten, ik wil niet een beta tester voor iedereen zijn.

Je doet een goede baan in delen en ik zeer op prijs stellen.

Cheers mate ...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •