Het is eigenlijk over verschillende stijl die gebruikt wordt door andere gebruiker, dus als een stijl opgeslagen in vbet Volledige File Cache voor de gasten (bijvoorbeeld groene stijl), en andere gebruikers van het forum te openen met verschillende stijl als standaard (bijvoorbeeld blauwe stijl), de seconden gebruiker zal nog steeds de eerste persoon stijl zijn opgeslagen in de stijl (de groene stijl, niet de blauwe stijl)
Er is een van de meest populaire mod in vb.org Mobile Device Style Opdracht
zijn Autodetect als de gebruiker met behulp van mobiele telefoon (niet de pc) voor het gebruik van Mobile super lichte huid / style, Niet met standaard
het werkt niet, omdat met behulp van vbet Volledige File Cache Voor de gasten, want de stijl die zijn opgeslagen in de bestanden met de standaardinstellingen stijl, zodat de gebruiker met behulp van mobiele telefoons het openen van de stijl die in de files ook, is het meestal de standaard-stijl (voor pc stijl)
dat de mod weer aan het werk toen ik uit te schakelen vbet Volledige File Cache Voor de gasten, verwijdert u de Chace, en chmod 755 opnieuw de vbet_guestcache map
ik ben nog steeds bezig kan die mod (of andere stijl wordt gebruikt door verschillende gebruikers) werken, maar vol Chace werken ook, dus misschien opgeslagen bestanden Chace te maken op stijl, alleen gebruikt door de gebruiker met dezelfde stijl
indien nog niet moeilijk te begrijpen laat het me weten, zal ik proberen maakt het duidelijker