Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 12

Onderwerp: Google is e-mailen mij over (404) soft fouten??

Senior Member

Default Google is e-mailen mij over (404) soft fouten??

In mijn webmaster site die ik krijg over twee berichten per maand van Google waarin staat dat ze (404) soft fouten betekenis in eenvoudige woorden dat ze dubbele urls (vbet translatated URL's) te vinden vanwege de snelle en groeiende indexering vinden. Wat moet ik doen om deze waarschuwingen te stoppen? In principe in mijn webmaster tools die ik alleen maar twee echte (404) niet sticht en 102 niet sticht vanwege mijn robots.txt.

Cache-set tot 15 dagen
    -Guestcache off

Wat moet ik doen om deze waarschuwingen te stoppen?
    Ik denk dat je gewoon 301 moet doorsturen oude url (url veranderd dat al niet werkt) om nieuwe url (URL van de pagina dat het werken nu) met htaccess maar, zoeken rond het forum dat degene die je nodig hebt eigenlijk

Senior Member

Ik heb in totaal slechts twee echte 404-fouten hebben, is Google vertelt me dat ik honderden soft (404) fouten hebben, maar als ik klik op hen zijn ze toch gewerkt heeft dit iets te maken met de vertaalde urls als ze schreef me terug te vertellen me dat de indexering groeit te snel, maar in duplo ...

Hoe dan ook wat kan ik toevoegen aan mijn htcaccess te "verbergen" deze van Google voordat ze boos worden.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Ik heb in totaal slechts twee echte 404-fouten hebben, is Google vertelt me dat ik honderden soft (404) fouten hebben, maar als ik klik op hen zijn ze toch gewerkt heeft dit iets te maken met de vertaalde urls als ze schreef me terug te vertellen me dat de indexering groeit te snel, maar in duplo ...

Hoe dan ook wat kan ik toevoegen aan mijn htcaccess te "verbergen" deze van Google voordat ze boos worden.
    hehe Ik denk dat mijn laatste bericht boven al beantwoord is kun je het 301 redirect met htaccess, of misschien ben ik mis te begrijpen, als je kan geven voorbeeld Wat lijkt op de oude url (url veranderd dat al niet werkt, 404 error krijgen nu) naar nieuwe url (URL van de pagina dat het werken nu)

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi. Geef meer details. Zoals ik begrepen Webmaster Tools vertelt je dat je maar 2 echte 404-fouten hebben, maar Google nog steeds e-mails u over veel 404-fouten. Maar die echt werken ... Ik ben weinig hier de war

Gelieve volledige Google e-mail inhoud en sommige van die 404 links.

Senior Member

Ik kan niet sturen u de "werkende" Soft 404 fouten links meer, want ik leeggehaald het vBET tabellen, nu ben ik niet het krijgen van de soft 404 fouten meer Ik krijg de juiste 404 Not Found reactie. Dus op dit punt vBET is hier schuld heeft, wil ik u eraan herinneren dat Google niet als Soft fouten en ze zullen je bestraffen met een lage pagina rang en adsense als het gaat lang genoeg.

Groeten

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Sorry, maar op dit moment Ik weet niet precies begrijpen waar het probleem over gaat. Geef een beschrijving van het meer, met andere woorden. Je hoeft niet soft 404 fouten enymore, maar corrigeert 404 - geef enkele voorbeelden van pagina's die niet werkt. Hoeveel fouten zoals die bestaat? Schreef je eerder dat je maar 2 harde 404 fouten. Hebben we nog een probleem hier?

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

geen antwoord - opgelost. Zo niet - Schrijf hier en ik zal deze draad weer open.
    Bedankt

Senior Member

Moest de 15 dagen maximum cache wenden tot 5 dagen om dit probleem op te lossen.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

dus nu is het opgelost, toch?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •