Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Standaard taal Chace moet worden uitgeschakeld

Default Standaard taal Chace moet worden uitgeschakeld

1. Ik stel in admincp --> VBET --> --> het Standaard-taal naar Indonesië

2. en ik links admincp --> VBET --> Cache --> Cache details Indonesië taal wordt nog steeds gecontroleerd

Ik denk dat standaard taal cache al automatisch uitgeschakeld na 'Kies standaard taal in de eerste stap hiervoor, omdat de standaard taal zijn niet vertaald, maar zijn uiterlijk als zijn nog steeds veel Chace bestanden in vbet_guestcache / id / map

Dus nu heb ik niet aangevinkt Cache details voor Indonesië taal niet nodig opnieuw chache te krijgen voor Indonesië taal, is het al correct?

dank je wel voor de jongens
    Laatst bewerkt door vBET; 07-09-10 in 09:13. Reden: lange titel;)

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Dit was reeds voorgesteld en aanvaard - we zullen maatwerk welke taal zullen worden opgeslagen in Gast Cache ondersteuning.

Houdt u er rekening mee dat op dit moment Gast Cache ook versnelt generatie van uw normale pagina's. Daarom is in het begin hebben we besloten om Gast Cache voor alle talen (inclusief wanbetaling) te ondersteunen. In volgende release zal dit configureerbaar

- Ja, welke beter is aangevinkt of niet aangevinkt voor de standaard taal chaced voor nu?

- Wat is de winst-en nadelen als standaard taal chaced gebruikt?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Naar onze mening is het beter om te gebruiken Gast Cache voor alle talen - ook standaard. U bespaart veel DB queries, geheugen en CPU, omdat de pagina is niet gegenereerd alleen gestreamd rom statisch bestand (cache). Dat zijn de adventages.

Nadeel is dat gasten niet de werkelijke resuts te zien - alleen in de cache een. Dus zolang cache niet vervallen (configureerbaar) gasten zullen niet zien veranderingen. Dwz voor standaard configuratie bij draad pagina in het cachegeheugen is en iemand voegt nieuwe reactie, dan de gasten zien dit nieuwe reactie na 1 uur (standaard Gast Cache vervalt na 1 uur voor relevante pagina's en na 15 dagen voor minder relevant - alle configureerbare).

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •