Zelfde probleem als gewoonlijk. U moet gaan denken gemakkelijk, alleen afgewerkte code voor elke behoefte voorzien.
Ik probeer om het te bewerken, maar het werkt niet. Kijk hoe veel ppl in deze thread heeft problemen, maar zorg sommige monsters zoals:
Sitemap zonder SEO links
Sitemap met SEO Links
Sitemap zonder SEO links, meerdere pagina 's
Sitemap met SEO Links, meerdere pagina 's
Zou besparen u veel tijd.
Hoe ik begrijp je tutorial bewerkten ik de .php deze manier:
Code:
vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
//additional code
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
$alanguages = array ('en','fr');
if(!$archived) {
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, %p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code
for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
Maar het isnt werken...
Welke problemen ik gevonden?
1.) Zoeken "vbseo_log_entry (" [showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow [threadid], totaal aantal berichten: $totalposts, pagina's: $totalpages, weergaven: $threadrow [weergaven] $voorafgaande ");"
Deze tekenreeks bestaat niet. Theres "alleen" "vbseo_log_entry (" [showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow [threadid], totaal aantal berichten: $totalposts, pagina's: $totalpages, weergaven: $threadrow [weergaven] $voorafgaande ");"
Als ik het waar u zegt dat het breekt de code toevoegen zou.
2.) andere stappen zijn oke en begrijpelijk.
3.) OPTIONEEL:
Als u wilt toevoegen aan sitemap ook links naar andere thread pagina's (indien thread meerdere pagina's hebt), moet dan aanvullende code van de laatste stap worden toegevoegd in een andere plaats - VOOR:
PHP Code:
$ Vbseo_stat [$ gearchiveerd 'bij':? 'T'] + = vbseo_add_2urls (
Ook in deze extra code moet je een verandering tot $ p.
Dit is hoegenaamd niet begrijpelijk. Ik weet niet wat te doen. Ik kan niet het gewoon niet begrijpen. Gewoon verduidelijken wat en waar...