Ik heb hetzelfde probleem.
Ik gebruik vBSEO 3.5.2 en Sitemap Generator 2.6 beta 2
Sitemap generator werkt niet. Het begint en niet compleet.
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik gebruik vBSEO 3.5.2 en Sitemap Generator 2.6 beta 2
Sitemap generator werkt niet. Het begint en niet compleet.
Is het genereren van elke discussie links? Als je veel links en sitemap generatie neemt lang het kan niet genoeg tijd in beslag. Gelieve gaat het verder als je het weer activeren. Zo ja en zal compleet in twee of meer aanvragen, dan moet u overwegen om meer tijd voor evaluatie te geven.
Als dat niet - moet u ervoor zorgen dat de wijzigingen in de code geschikt zijn.
Ik heb de "vBSEO sitemap generator goud v3.0". Er is geen code zoals u vermeld op de voorpagina in de vbseo_sitemap.php bestand.
Er is wat code als volgt:vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], totaal berichten: $ totalposts, pagina's: $ totalpages, views: $ threadrow [views] $ voorafgaande");
Moet ik plaats de code op de voorpagina in de buurt van die code, alstublieft?$ Addons = preg_split ('# [\\ r \\ n ]+#', $ vboptions [' vbseo_sm_addons ']);
vbseo_set_sitemap_type ('addon');
foreach ($ addons als $ addon)
if ($ addon & & file_exists (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON. addon $))
{
vbseo_log_entry ("[addon module] $ addon", true);
include ($ VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON addon.);
}
vbseo_flush_index ();
vbseo_clean_progress ();
if ($ vboptions ['vbseo_sm_ping'])
{
vbseo_sitemap_ping ();
}
vbseo_log_entry ('sitemap is aangemaakt <a href="index.php"> Klik hier om </ a> terug te keren. ", true);
Ik stuurde een e-mail naar op vbent *** slator.com contact hierover. Bedankt!
hello,
de oplossing voor 3.0-versie van sitemap generator is ok, maar Gold Edition - niet getest.
Ik zal controleren
Alle ontwikkelingen, alstublieft?
ok ik zal controleren het voor je
Zelfde met mij. De generator start en komt met
in hetzelfde moment dat ik klik op de knop (dus ik denk dat het weergalmde resultaat met 372 seconden moet worden beslist verkeerd) - en dan sterft. Geen xml's gemaakt, geen pings, niets. php_max_execution_time is ingesteld op 540."[DEEL START] showthread [18,484.1 Kb mem gebruikt] [372670 s (+372,670 s)]"
En door de manier waarop: Ik heb contact opgenomen met het vBSEO ondersteuning voor deze. Ze reageerde met het volgende:
Klinkt als vBET en vBSEO zou hebben een aantal meningsverschillen ..Oorspronkelijk geplaatst door vbseo Support