OK - Ik denk dat ik begrijp nu het probleem. Maar gelieve te bevestigen (vBulletin is enorm - ik heb forums al jaren en nog steeds niet het meest gebruikt van de opties).
Voor het subforum waar je punt dat u hebt standaardstijl opnieuw geselecteerd - het kan niet worden gewijzigd door gebruikers en het is ingesteld voor dit forum standaard. Dus als iemand gaat er automatisch overgeschakeld op deze stijl. En als iemand daar is hij niet kan overschakelen stijl. Klopt dat?
Kunt u ons vertellen waar we kunnen deze optie, zodat we in staat zullen zijn het probleem kunnen reproduceren.
Ook kunt u ons vertellen doet het niet meer werkt als vBET Gast Cache is uitgeschakeld, ingeschakeld of in stand gevallen. Als het werkt met gehandicapte Gast Cache dan kunt u inschakelen vBET en gewoon uit te schakelen Gast Cache tot we zullen het probleem op te lossen.
Laatst bewerkt door Santori; 21-08-10 in 22:58.
Bedankt voor deze beschrijving, nu kan ik reproduceren. Bevestigd en zal worden vastgesteld.
Dankzij nog een keer.
Opgelost en zal worden uitgebracht in de volgende versie. Voor een snelle fix please:
1. Ga naar Admin CP -> Plugin Manager
2. Vinden en bewerken plugin "vB Enterprise Translator - omleidingen"
3. Vindt er:
4. Voorgelegd aan:Code:$this->load_style();
Code:$this->read_input_context();