Houdt u er rekening mee dat het je niet vBET integreren met vBSEO, dan zal het werken, maar links zullen niet worden vertaald. Ii is beter voor uw SEO te integreren en links vertaald hebben, dus we adviseren dit. Als u problemen met integratie - de eerste zorg ervoor dat je maakte alles zoals het is weergegeven. Open een nieuw topic met bug rapport voor. Ook kunt u schrijven, die vBSEO versie gebruik je.
Over de standaard stijlen voor forums. Eerste - raadpleeg dan werkt het ook niet werkt als gast-cache is uitgeschakeld. 2e - Beschrijf hoe je standaardstijl opnieuw gepaard met forum? Is het een vBuletn configuratie (waar) of het wordt gedaan door een mod. We moeten details kunnen het probleem te reproduceren en op te lossen. Ook hebben we moeten weten is het echt een bug, of een integratie probleem.
Laatst bewerkt door vBET; 16-08-10 in 22:43.
Hello:
Verander ik de optie: Gebruik Volledig File Cache voor de gasten (BETA!) nr.
Ik heb standaard stijlen die door vBulletin normale functies. geen mods.
U kunt dit testen: Ga naar admincp-Forum en moderators.
Neem een willekeurig forum en zet gepersonaliseerde stijl voor elk forum.
Set Rewrite verkiezing door de gebruiker: ja
Als u op dit forum de stijl verandert. Maakt niet uit welke stijl gebruik je op dit moment.
Nu doesn, t werkt.
Heel erg bedankt
je bedoelt. forum stijl kiezen van door de gebruiker? Ik moet ingelogd zijn of niet?
Nee, het is niet nodig.
U kunt dit zien in mijn pagina:
aquaterraria.com - Inicio
Deze pagina zijn drie algemene stijlen, de gebruikers kunnen kiezen zij:
wit
Groen
Bruin
Als je naar het forum:
Dendrobates
De stijl verandert (kleur, kop ...). Deze stijl is alleen voor dit forum en de gebruiker kan niet kiezen.
Als ik actief VBER niet werkt.
Heeft u een vBET actived nu? of niet? omdat ik op uw site en deze stijl is workng alleen op de belangrijkste site.