Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: vBSEO en VB Vertaler Enterprise

Junior Member

Default vBSEO en VB Vertaler Enterprise

Hi!

Ik heb een probleem met het instellen van de vriendelijke links voor vB Enterprise Vertaler 2.4.3

Ik heb zo ik vBSEO:
    Link Type VBSEO_URI
    Vertaling koppelingen soort REAT URL's SEO According To consensus link (dat wil zeggen '/ nl / adres ")

Ik heb toegevoegd. Htaccess
    Code:
    #rules for SEO translation links without vbSEO

RewriteEngine On

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]

#************************************************************-
    #Rules for SEO translation links with vbSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    #RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Een van de invoer en kies bijvoorbeeld de Engels naar voren domena.pl / board / nl / Helaas, een pagina met informatie blijkt dat een forum met de opgegeven ID niet was gevonden, de wijn is aan de kant van sommige redirect.

Ik voeg hieraan toe dat, uiteraard, zonder wijziging van de vriendschappelijke banden werkt geweldig.

Misschien had iemand een soortgelijk probleem of weet wat ik verkeerd doe.

Met vriendelijke groet,
    Rafal
    Laatst bewerkt door pitu120; 10-08-10 in 01:32.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Verplaatst naar Free Version vBET2.4.x.

Zoals ik zie dat je een vBSEO maar gewoon kijken naar je. Htaccess. Nu heb je regels voor vBET zonder vBSEO, maar je moet de regels voor de vBET hebben met vBSEO.

Dus, gewoon uncomment regels voor vBSEO en commentaar regels voor vBET zonder vBSEO.

Junior Member

Ik heb toegevoegd. Htaccess alleen de regels van de vBSEO.
    # Regels voor SEO vertaling banden met vBSEO (moeten worden opgenomen voor alle regels vbseo.php)
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Na het invoeren van domena.pl / board / fr / bijvoorbeeld, wordt het bericht aangegeven Ongeldige Forum. Als je een geldige link, meldt de beheerder.

VBSEO behandelt het als een afdeling en kan het niet vinden.

@ Edit.
    Regels in het bestand, niet in het paneel vBSEO.
    Laatst bewerkt door pitu120; 10-08-10 in 12:32.

U kunt plakken hier je alles. htaccess bestand?

Junior Member

Al goed. Ik zet slechte regel.
    Laatst bewerkt door pitu120; 10-08-10 in 23:04.

Als ik denk. Ok bedankt voor de bevestiging

Junior Member

Default probleem

Ik heb het een probleem .. Al koppeling werken, maar niet de index pagina

forum.com / idlanguage /

dit is mijn. htaccess

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & doorgestuurd = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {} REQUEST_URI! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    # RewriteRule ^ ((archief /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | fusie | beelden) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Wat is je forum URL? Is het bevat forum directory in? Zo ja - let er op dat je moet de regels aanpassen, en er toe te voegen forum directory (zie beschrijving voor htaccess regels.).

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •