Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Gebruik Volledige File Cache voor de gasten (BETA!)

Lid

Default Gebruik Volledige File Cache voor de gasten (BETA!)

wanneer deze wordt ingeschakeld gasten cant kiezen voor stijl

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

ok, bevestigd.
    Ik gereproduceerd het op mijn test forum. Nu gaan we werken aan een oplossing. We zullen proberen op te lossen.

Lid

een oplossing voor dit? Ik moet dit cache optie te gebruiken in plaats van de db

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ja. Het is al opgelost en zal worden opgenomen in de volgende release. Voor een snelle fix:
    1. Edit file / Includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
    2. Zoek:
    PHP Code:
    return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.'.html'
    3. Vervangen door:
    PHP Code:
    return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.$vbulletin->userinfo['styleid'].'.html'
    4. (Optioneel maar aangeraden) Verwijderen van de hele gast cache map en kopieer deze weer uit vBET pakket (vergeet niet over bevoegdheden) - we zijn aan het veranderen bestanden naam conventies (styleid inbegrepen), zodat oude bestanden niet meer worden gebruikt en het zal alleen de taille van de ruimte. Houdt u er rekening mee dat volgende release zal hebben automatische oude bestanden cleaner inbegrepen.
    Laatst bewerkt door vBET; 30-07-10 in 21:20.

Lid

ok maar we moeten niet in de cache van de standaard forum lang of niet?

Lid

oops i just zien een fout in vertaalde pagina's bericht geeft dit weer is geschreven in 1903 lol 06/10/1903, 16:02 in mijn def lang het toont 03-06-10, 16:02
    Laatst bewerkt door tsak76; 30-07-10 in 23:18.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •